حالت تاریک
نامزد مجلس خبرگان:

شرکت در انتخابات‌تامین امنیت ملی را به‌دنبال دارد

شرکت در انتخابات‌تامین امنیت ملی را به‌دنبال دارد

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: شرکت در انتخابات امسال تامین امنیت ملی را به دنبال دارد و قوه بازدارندگی ایران زیاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن روحبخش در اولین برنامه تلویزیونی خود که از سیمای خراسان جنوبی (شبکه خاوران) پخش شد، اظهار کرد: اگر ایران تهدید کند، بقیه به آن توجه خواهند کرد مثلا اگر خطاب به اسرائیل تهدید کند اسرائیل توجه خواهد کرد چون می‌داند مردم ایران در انتخابات شرکت کردند و با حکومت همراه هستند.

وی گفت: ایران با دیگر دول غربی فرق دارد چون آنها به آرای مردم توجهی ندارد ولی ایران متکی به آرای مردم خویش است.

نامزد مجلس خبرگان رهبری افزود: کسانی که در دولت قبلی مسئولیت داشتند و با صدای بلند خستگی ملت را فریاد می‌زنند خواسته یا ناخواسته در جرم و جنایت به مردم غزه شریک هستند زیرا جز این نیست که از این بازدارندگی کاسته‌اند.

وی در معرفی بیشتر خود بیان کرد: بیش از ۴۰ سال در حوزه علمیه قم و مشهد مشغول تحصیل و تدریس بوده‌ام، اخوان بنده هم ملبس به لباس روحانی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین روحبخش گفت: این دوره شرایط حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخت شده بود و احساس تکلیف کردم حضور پیدا کنم.

وی اضافه کرد: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک نامزد حضور دارد لذا تصمیم گرفتم به این حوزه انتخابیه بیایم تا انتخابات پرشور شود و بتوانیم مقداری از نعمات نظام و حکومت به دین و آیین را قدردانی کنیم.

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی گفت: مردم این استان از شرکت در جبهه‌های جنگ تا حضور فعال در پای صندوق آرا زبانزد هستند و طبق آمار از بالاترین حد نصاب آرا از این جهت برخوردار است و مکرر از رفقایی که توفیق تبلیغ را در خراسان جنوبی داشتند این موضوعات را شنیده‌ام.

وی همچنین با اشاره به فضایل ماه شعبان اظهار کرد: ماه شعبان ماه رسول خداست و باید دانست که در این ماه خداوند چه نعمت‌هایی ارزانی داشته و پیامبر(ص) را برای هدایت بشر مبعوث کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین روحبخش به جایگاه صلوات شعبانیه اشاره کرد و گفت: از همین رو انسان باید در کوران هولناک مشکلات سراغ اهل بیت (ع) برود و چه مشکلی بالاتر از عدم رجوع به حجج الهی وجود دارد زیرا اگر انسان به خود واگذاشته شود و تحت تعالیم حجج الهی قرار نگیرد انسانی حیوان‌نما خواهد شد.

وی افزود: امروزه در دنیا می‌بینیم انسان بریده از وحی چگونه به کشتار انسان‌های دیگر می‌پردازد، حوادث غزه پیش روی ماست و این انسان دور شده از تعالیم انبیا و اهل بیت است که عقل خود را تحت تعلیم مکتب انبیا و اهل بیت قرار نداده و دچار چنین امور نادرستی شده است.

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: آیا هولناک‌تر از این رفتارهای غلط و نادرست سراغ دارید؟ اینها همه به جهت دوری از مکتب انبیا و حجج معصومان است، جهل گرایی که در جامعه ما هم رواج بسیاری یافته ناشی از دوری از تعالیم اهل بیت و سوار نشدن بر کشتی نجات آنهاست پس تنها راه نجات، رفتن به سراغ اهل بیت و استفاده از علوم آنهاست.

وی با بیان اینکه چراغ راه ما سخنان انبیا و معصومان است تصریح کرد: راه شناخت خدا به این معناست که هر چیزی مقدار و عددی بوده و قابل زیاد و نقصان است که در سوره توحید هم به این نکته اشاره شده لذا خداشناسی از درگاه ائمه اطهار باید فراگرفته شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از