حالت تاریک
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری عنوان کرد:

ضرورت مستند سازی زندگی شهدا

ضرورت مستند سازی زندگی شهدا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت مستندسازی زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی امروز چهارشنبه در نشست با مستند سازان دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بعد از به نتیجه نرسیدن جنگ های سخت و نیمه سخت، دشمن از طریق جنگ های نرم، فرهنگی و ترکیبی ما را مورد هجوم همه جانبه قرار داد.
به گفته وی؛ با تلاش دشمن، اعتقادات جوانان و نوجوانان ما از طریق فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است.
 وی با اشاره به ویژگی های بارز جوانان در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب، متذکر شد: هر چه از دوران دفاع مقدس دورتر می شویم، با فرهنگ اصیل شهید و شهادت، مجاهدت، از خودگذشتگی، غیرت ، اخلاق و اخلاص بیشتر فاصله می گیریم و این نگرانی وجود دارد که چند سال بعد نامی از اسطوره هایی همچون آخوندی ها، ناصری ها، آهنی ها، جابری ها، کاوه ها و ...باقی نماند.
 معاون استاندار با تأکید بر اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس با علم به اینکه مهمترین سرمایه زندگی و جان خود را در این راه از دست خواهد داد، به میدان آمدند، تصریح کرد: خیلی ها مرضانه در تلاشند که دفاع مقدس و آن مجاهدت ها را زیر سؤال ببرند لذا این تکلیف ماست که به هر شکل ممکن اثرات این فرهنگ شهید و شهادت را زنده نگهداریم.
 طالبی با اشاره به ماندگاری و اثر بخشی کارهای هنری، اظهار داشت: مستندسازی از زندگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ماندگاری فرهنگ شهید و شهادت را به همراه دارد.
 وی ادامه داد: با توه ه اهمیت موضوع، همه ما در این زمینه تکلیف داریم و هر کس باید در حد بضاعت خود به این موضوع ورود کرده و هرماهی نماید.
به گفته وی؛ مهمترین معضل ما در زمینه تولید کارهای هنری فاخر، کمبود اعتبارات فرهنگی است .
 شایان ذکر است؛ این گروه مستند ساز قرار است زندگینامه شهید دیپلمات ناصر ناصری جازار را در قالب یک سریال و با پشتوانه پژوهشی غنی تهیه کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از