حالت تاریک
استاندار خراسان‌جنوبی عنوان‌کرد:

عملکرد خوب خبرنگاران در انعکاس دستاوردهای دولت

عملکرد خوب خبرنگاران در انعکاس دستاوردهای دولت

استاندار خراسان جنوبی ضمن قدرشناسی و تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه خراسان جنوبی، گفت: خبرنگاران خراسان جنوبی در انعکاس دستاوردهای دولت و نظام عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط‌عمومی خانه مطبوعات استان، جواد قناعت در جریان بازدید از خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی ضمن خداقوت به اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات، گفت: خبرنگاران و رسانه‌های استان تاکنون در انعکاس فعالیت های دولت و نظام تلاش قابل تقدیری داشتند که از زحمات همه رسانه ها تشکر می‌کنیم.

وی همچنین ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای استان به ویژه خبرنگاران زحمتکش خراسان جنوبی، گفت: دولت سیزدهم در حوزه‌های زیرساختی در خراسان جنوبی اقدامات بزرگی از جمله آغاز عملیات ساخت خط راه آهن، آغاز عملیات اجرای انتقال آب از دریای عمان به استان، انجام پروژه بزرگ اتصال به خط گازی دشتک زابل، مسکن ملی و ... را آغاز کرد که اینها می تواند جهش و توسعه استان را بدنبال داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متاسفانه دستگاه‌های اجرایی نتوانستند در انعکاس دستاوردها و خدمات دولت عملکرد خوبی داشته باشند، گفت: رسانه ها به خوبی در این زمینه هوشمندانه و درست و فنی به وظیفه خود عمل کردند و چنانچه نقصی در اطلاع رسانی وجود دارد به دستگاه‌های اجرایی بر می گردد.

قناعت با بیان اینکه بیشتر مردم استان از اقدامات دولت سیزدهم و فعالیت هایی که شروع شده است، اطلاع دارند، اما عده ای از خواص با اینکه می دانند خود را به ندانستن می‌زنند و حاضر نیستند اینها را بیان و تبیین کنند، گفت: موضوع راه آهن را حتی مقام معظم رهبری هم در بیانات خود اشاره کردند، اما عده ای نمی خواهند ببیند و این موضوع را کمرنگ جلوه می‎‌دهند، اینها چه بپذیرند و یا نه، قطعا کار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب دریای عمان و راه آهن جزو پروژه‌های فراملی استان است، گفت: قرار گرفتن در ردیف بودجه، یک اتفاق بزرگ در دولت سیزدهم برای راه آهن خراسان جنوبی است که باعث شده تا هر سال این پروژه اعتبار داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه های استان روند و سرعت کار پروژه راه آهن و انتقال آب و خط گاز دشتک زابل به نهبندان را از مسئولان مطالبه و سوال کنند، گفت: در حوزه معدن و کشاورزی کارهای خوبی رقم خورده و استان تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.

قناعت با بیان اینکه از زمان استقرار دولت آیت الله رییسی، برای استان‌های کم برخوردار مانند خراسان جنوبی اتفاقات خیلی خوبی افتاد، گفت: خبرنگاران پیگیر باشند که پروژه ها تعطیل و کند نشود.

وی همچنین از اختصاص ۵۰ وام ۱۵ میلیون تومانی قرض الحسنه به خبرنگاران استان خبر داد و گفت: طی نامه ای به دستگاه‌های اجرایی در خصوص پرداخت مطالبات روزنامه ها و رسانه ها گوشزد و پیگیری خواهد شد. 

انتهاي خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از