حالت تاریک

عملیات طوفان‌الاقصی گامی بزرگ برای نجات فلسطین است

عملیات طوفان‌الاقصی گامی بزرگ برای نجات فلسطین است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طوفان الاقصی گامی بزرگ برای نجات فلسطین است، گفت: مردم استان با حضور در راهپیمایی، همبستگی خود را با مبارزان فلسطینی نشان دادند.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خاورستان در رابطه با تحولات فلسطین با اشاره به این که بعد از ۸۵ سال اشغال فلسطین حرکتی به این عظمت در پهنه نداشتیم گفت: فلسطینی‌ها از زمانی که سرزمین‌شان غصب شد با مشت گره کرده و سنگ به مبارزه می‌پرداختند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز حماس از نظر توانمندی نظامی نظیر موشک، پهبادی و تجهیزات مختلف و هم از نظر اطلاعاتی نیروهای رزمنده و سایر مجموعه‌های فعال در فلسطین به توانمندی دست یافته‌اند که می‌توانند این چنین اقدام سنگینی را که بیش از هزار نفر کشته شوند را برای صیهونیستی که حتی جان یک نفر هم بسیار اهمیت دارد به دست آورند.

 

قائم مقام ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تاکید بر این که جبهه مقاومت شکست بسیار بزرگی به صیهونیست‌ها وارد کردند تصریح کرد: از طرفی پیروزی بزرگی برای جبهه اسلام رقم زدند آن‌طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند بعضی‌ها می‌خواهند این موضوع را به برخی کشورها از جمله ایران نسبت دهند که به صراحت تاکید کردند این باز از برداشت‌‌های غلط است و بدانند خود فلسطینی‌ها به این قدرت رسیدند ما دست رزمندگان مقاومت را می‌بوسیم و برای آن‌ها دعا می‌کنیم و از جهات مختلف حمایت می‌کنیم اما اصل این حرکت و پیروزی را خود فلسطینی‌ها رقم زدند.

 

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: در بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید شد که دشمن بداند این اول راه است و به طور قطع تا نابودی اسرائیل پیروزی‌های دیگری را خواهیم داشت و این توانمندی را در جبهه مقاومت از جمله در فلسطین می‌بینیم.

 

به گفته وی نکات دیگری که معظم‌له اشاره فرمودند و توصیه کردند همه کشورهای اسلامی باید در این موضوع از جهت حمایت‌ها دخالت کنند و خوشبختانه اگر در موقعیت‌های دیگر تفرقه‌ای وجود داشت اما امروز مشاهده می‌کنیم کشورهای اسلامی حتی دست سپرده‌ها و حتی بخشی از خود مردم آمریکا حمایت می‌کنند و این باید ادامه داشته باشد.

 

وی به این نکته هم اشاره کرد که صیهونیست‌ها با مظلوم‌‌نمایی خودشان می خواهند این را تغییر دهند که بدون شک شکست خواهند خورد همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند از نظر نظامی و هم از نظر امنیتی شکست بزرگ ترمیم‌ناپذیر خوردند و بسیاری از آن‌ها شکست را تایید کردند. 

 

وی تاکید کرد: در مجموع همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این پیروزی مربوط به خود مردم فلسطین است که به حمد خدا به این قدرت راه پیدا کردند چه از جهت اطلاعاتی، چه از جهت امکانات نظامی، چه از جهت نیروی انسانی ضمن این که ما باید از مردم فلسطین حمایت کنیم.

 

به گفته وی در گذشته هم مقام معظم رهبری فرموده بودند که همه نهضت‌های اسلامی از جمله نهضت فلسطین را کمک می کنیم و از اعلام آن باکی نداریم اما این حرکت خودجوش با توانمندی‌های خودشان که هم در زمین و هم دریا و هم هوا بلاخره جنگی ترکیبی را مدیریت کنند که در واقع افتخارش برای مسلمین و فلسطینی‌ها است.

 

وی ادامه داد: در فرمایشات مقام معظم رهبری بر این موضوع هم تاکید شد که همه مسلمین جهان و آزادی خواهان باید حمایت خودشان را از مردم فلسطین داشته باشند و آن‌چه از قبل مطرح می‌شد به طور قطع فلسطین این توانمندی را دارد که بساط صیهونیست‌ها را جمع کند و می توان آینده درخشانی را برای مسلمین به خصوص مردم فلسطین با این توانمندی‌ها تصور کرد همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده بودند ۲۵ سال دیگر نامی از اسرائیل نخواهد بود.

 

به گفته امام جمعه موقت بیرجند خوشبختانه مجلس شورای اسلامی در دو نوبت اعلام موضع کرد و رئیس مجلس برگزاری نشست روسای مجالس کشورهای اسلامی را مطرح کردند و حتی از سوی وزیر خارجه کشور مطرح شد که به دنبال این هستیم که نشستی با حضور وزرای خارجی کشورها داشته باشیم این نشست‌ها و راهپیمایی مردم پشتوانه‌ای است برای مردم مظلوم فلسطین که پشتیبانی از آنها و ابراز انزجار از رژیم صیهونیستی و نفرت از آن‌ها بیان شود و هم در اجتماعات مختلف به نمایش گذاشته‌اند.

 

حجت‌الاسلام نوفرستی ادامه داد: مردم ایران از ابتدای انقلاب با هدایت امام انقلاب که فلسطین به عنوان قلب اسلام و قبله اول مسلمانان جهان مطرح می‌کنند و امام(ره) بر این موضوع که این غده سرطانی باید برچیده شود تاکید می‌کند و در طول ۴۵ سال شاهد این پیروزی‌ها هستیم.

 

وی افزود: آن‌چه که در گفتمان امامین انقلاب و بزرگان است جریان فلسطین با نهضت جهانی امام زمان(عج) پیوند خورده و آن شالله که پیوسته انسجام و وحدت و توانمندی جبهه اسلام را شاهد باشیم و افول صیهونیست‌ها و رژیم غاصب را در دوران خودمان ببینیم و شیرینی و حلاوت دوران ظهور را هم لمس کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از