حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

تلاش‌ جهادی و خستگی‌ناپذیر شاخصه‌بارز آیت‌الله رئیسی بود

تلاش‌ جهادی و خستگی‌ناپذیر شاخصه‌بارز آیت‌الله رئیسی بود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: توکل به خدا، تلاش‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر، و داشتن دغدغه مردم سه شاخصه‌ بارز شخصیت آیت‌الله رئیسی بود که برای همه ما الگو است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی امروز در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه ایشان گفت: عروجی جز شهادت برای این مردان خدا و انسان‌های خدمتگزار صدیق مردم معنا و ارزشی نداشت و این جهادگران لایق شهادت در راه خدمت به مردم بودند و مزد این عزیزان است که عزتی جاودانه برای خود حفظ کنند.

وی ضمن اشاره به توفیق ارتباط نزدیک با آیت‌الله رئیسی از ۱۵ سال قبل ، خصوصیات شخصیتی ایشان را خاص و ویژه  برشمرد و افزود: بنا به سخنی از شهید سلیمانی، شهید باید شهید باشد که شهید شود و این در رفتار آیت‌الله رئیسی به خوبی دیده می‌شد.

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی به اقدامات مهم و ارزشمند آیت‌الله رئیسی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: آیت الله رئیسی همواره تأکید داشت در مبارزه با فساد کوتاهی و اغماضی نداشته باشید و از ایشان در این زمینه الگو می‌گرفتیم.

مهدوی بیان کرد: آیت الله رئیسی به امام رضا علیه السلام ارادت خاصی داشت و بیان می‌کرد که با فعالیت در تولیت آستان قدس به تمامی آرزوهایش رسید.

وی گفت: توکل به خدا، تلاش‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر، و  داشتن دغدغه مردم سه شاخصه‌ بارز شخصیت آیت‌الله رئیسی بود که برای همه ما الگو است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عمر ۴۵ ساله خود شاهد بسیاری از این حوادث بوده و به لطف خدا این موارد با هم‌افزایی و هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌ها وهوشیاری مردم پشت سر گذاشته شد و به  فرموده امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، امروز نیز این شرایط سخت و فقدان این عزیزان را با لطف پروردگار، هوشیاری و مدیریت صحیح پشت سر خواهیم گذاشت.
 
انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از