حالت تاریک
وصیت‌نامه شهید احمد حاجی‌زاده؛

در مسجدها و نمازجمعه شركت‌كنيد

در مسجدها و نمازجمعه شركت‌كنيد

شهید احمد حاجی‌زاده در وصیت‌نامه خود آورده است: در مسجدها و نماز جماعت و نمازجمعه شركت كنيد چون ابرقدرتها از همين نماز جماعت و نماز جمعه‌هاست كه آنها را به لرزه در مي‌‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، شهید احمد حاجی‌زاده به تاریخ ۲۲/۴/۱۳۳۸ در روستای دهنو از توابع شهرستان طبس متولد و در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۶۳ در منطقه هویزه به فیض شهادت نائل شد.
 

ويل للمصلين الذين هم عن صلاتهم ساهون

باعرض سلام به آقا امام زمان(عج) و نائب برحقش امام خميني و سلام برعاشقان و پيروان امام علي(ع) كه در هر زمان با دادن خونشان اسلام را زنده نگه داشته‌اند. سلام برعاشقان حسين(ع) سلام برشهداي كربلاي ايران و سلام برعلي­ اكبرها و سلام برعلي اصغرهاي عاشوراهاي ايران. سلام بر شهدايي كه از جان و مال و خانه و كاشانه و زن و فرزند و پدر و مادر خويش براي رضاي خداوند تبارك و تعالي گذشتند. سلام بر شهيدان كه از جنازه‌شان چيزي جزمقداري خاك باقي نمانده.

با عرض سلام به پدر و مادر و همسرم و امت شهيدپرور وهميشه در صحنه و زمان، زمان آزمايش است كساني كه خودشان را  حزب الله و يارامام امت مي‌دانند و انقلابي دو آتشه خودشان را مي‌دانند حالا وقت عمل و وقت كارزار است و آرزوي من اين است كه هرچه زودتر رزمندگان اسلام به پيروزي نهايي برسند و دوم شهيد شوم چرا كه اين دل تنگم غصه‌ها دارد، گوئيا ميل كربلا دارد. و اما همسرم تو براي من عيالي مهربان و با وفا بودي.

در روزهاي دلتنگي غمخوار و در روزهاي شادي، شريك من بودي و انشاءالله توفيقت بدهد و همسرم تومانند فاطمه(س) باشي. صبور و مقاوم باشي و چون كوه استقامت كن. همسرم مبادا اشك بريزي و اگرخواستي اشك بريزي از روي عقده نباشد. اشكي بريز براي ائمه معصومين وامام حسين و فرزندان امام حسين و زينب(س) و اشكي بريز كه جوانهايي كه در سرخيابان‌ها ايستاده­‌اند و چشم چراني مي كنند ازگريه و ناله شماها به سوي جبهه‌ها روانه شوند و استكبار جهاني را هرچه زودتر آنها را به زباله‌دان تاريخ بفرستند. و همسرم دعايت هميشه اين باشد كه رزمندگان را هرچه زودتر پيروز كن و طول عمر براي رهبرعزيزمان عنايت فرما و اما اي پدر ومادر عزيز و مهربانم، شماها خيلي براي بنده زحمت كشيديد. خداوند انشاءالله به شما توفيق دهد و پدر جان هرچه مي‌تواني از مردم شفاعت مرا بگيريد.

از تمام فاميل مي‌خواهم مرا حلال كنند و هر بدي كه ازمن ديده‌اند ببخشند چون من نتوانستم به آنها خوبي كنم و بنده تا به حال نتوانستم به اسلام خدمتي كنم بلكه با كشته شدنم خدمتي كرده باشم و بهترين كشته شدن، كشته شدن در راه خدا است. و دخترم زينب، انشاءالله كه بزرگ شديد افتخار كن كه پدرت شهيد شده است و اگر از شما پرسيدند كه پدرت كجا رفته است بگو رفته قبرشش گوشه امام حسين را زيارت كند. رفته است تا بلكه بتواند جان ناقابلش را در راه خدا و انقلاب و كشورشان بدهد و دخترم زينب، انشاءالله كه بتوانيد در آينده به اسلام و كشورتان خدمت كنيد چون اين كشور، كشورالهي است و همسرم فرزندم زينب را مثل فاطمه زهرا و زينب(س) تربيت كنيد.

از برادران و خواهرانم مي‌خواهم نماز وعبادت خود را برپا داريد و درمسجدها و نماز جماعت و نماز جمعه شركت كنيد چون ابرقدرتها از همين نماز جماعت و نماز جمعه‌هاست كه آنها را به لرزه درمي‌آورد. و مراحلال كنيد ومرا هم شفاعت كنيد و چند جلد كتاب كوچك دارم وقف كتابخانه محمدآباد كنيد تا استفاده شود. ديگرعرضي ندارم. خداحافظ. والسلام

وهمسرم بنده چند روزي روزه قضادارم ازشمامي خواهم آن را ادا كنيد.(۴۳روز)

انتهای خبر/


 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از