حالت تاریک
مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت پایگاه‌های انتقال‌خون در روز تاسوعا و عاشورا

فعالیت پایگاه‌های انتقال‌خون در روز تاسوعا و عاشورا

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از فعالیت پایگاه های انتقال خون استان در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، کامبیز مهدی‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پویش مهر سرخ از ابتدای ماه محرم‌الحرام آغاز شده است.

وی ادامه داد: در آستانه تاسوعا و عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ۳۰ نفر از کارکنان مرزبانی خراسان جنوبی در مرکز اهدای خون قائم (عج) بیرجند حضور پیدا کردند و خون اهدا کردند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی همچنین افزود: مراکز خون‌گیری استان در روزهای تاسوعا و عاشورا فعال و آماده خدمت‌رسانی هستند.

مهدی‌زاده عنوان کرد: ویژه مرکز خون‌گیری بیرجند در روز تاسوعا به صورت صبح و عصر و در صبح عاشورا هم به صورت تیم سیاری در دبیرستان امیرالمومنین (ع) واقع در خیابان جمهوری اسلامی مستقر و فعال خواهد بود.

وی از فعالیت پایگاه انتقال خون در شهرستان طبس در روز تاسوعا خبر داد و  گفت: مرکز خون‌گیری شهرستان طبس در روز تاسوعا از ساعت ۸ تا ۱۲ و مرکز خون‌گیری قاین در روزهای تاسوعا و عاشورا نوبت صبح فعال خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم عزاداران حسینی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) در این کار خیر مشارکت کنند و زخمی بر مرهم درد بیماران باشند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از