حالت تاریک
در اقصی نقاط خراسان جنوبی؛

۵۸۰مبلغ در سالگرد امام(ره) به‌فعالیت تبلیغی می‌پردازند

۵۸۰مبلغ در سالگرد امام(ره) به‌فعالیت تبلیغی می‌پردازند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن اشاره به اعزام ۵۸۰ مبلغ ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به سراسر استان، گفت: این مبلغان به تبیین اهداف انقلاب و قیام امام راحل می‌پردازند.

حجت الاسلام محمد قناعت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  و قیام ۱۵ خرداد در استان، گفت: ۵۸۰ نفر ُمبلغ در ایام در سراسر استان به تبیین اهداف انقلاب و قیام امام راحل می‌پردازند.

وی افزود: برگزاری نمازجماعت، وعظ وخطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله درخصوص جهاد تبیین از دیگر محورهای برنامه‌های فرهنگی مبلغان در این ایام خواهد بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امربه‌معروف و نهی از منکر، بصیرت‌بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی هم از محورهای سخنرانی مبلغان است.

قناعت با بیان اینکه  در ایام سالگرد رحلت امام (ره) حرکت دستجات عزاداری انجام می‌شود، عنوان کرد: همچنین روایت اقدامات هزار روزی خدمت شهید رئیسی در قالب ۷۰ تا ۸۰ روایت انجام خواهد شد.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از