حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

قانون عفاف و حجاب لازم الاجرا است

قانون عفاف و حجاب لازم الاجرا است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه قانون عفاف و حجاب لازم الاجرا است، گفت: اگر کسی به دنبال اجرایی کردن نقشه‌های دشمن و قانون‌شکنی است باید با او برخورد امنیتی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه‌شنبه در آیین آغاز دوره مقدماتی طرح عفاف و حجاب ذیل طرح ملی طوبی گفت: اهمیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی امروز در یک جنگ ترکیبی در کنار نیروهای مسلح که در مقابل کفر متجاوزگر غرب صف کشیده و ۴۵ سال است با تقدیم شهدا دشمن را ناکام گذاشتند، بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: کار دشمن در حوزه فرهنگی تنها به وسوسه‌های جوانان ما در برخی از زمینه‌ها چون حجاب ختم نمی‌شود و نقطه پایانی کار آنان در نابودی خانواده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: مسئله حجاب اسلامی از مهمترین نقاط توطئه استکبار جهانی و تفکر منحط لیبرال دموکراسی در جنگ ترکییبی است چون زن مادر جامعه می‌باشد.

عبادی در ادامه تصریح کرد: دشمن برای نابودی فرهنگ اصیل اسلامی، خانواده و زن برنامه‌ریزی‌های دقیقی کرده است.

وی با بیان اینکه جنگ‌های نظامی با همه اهمیت آن اما در عین حال صرفاً جنبه مقدماتی دارد، توضیح داد: یعنی در دو لشکر متخاصم هر کدام که غالب شد می‌تواند سرزمین دیگری را تصرف کند تا بعد افکار و اخلاق را تصرف کند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اما اگر چنانچه دشمن  در جبهه فرهنگی غلبه پیدا کرد همه هستی و هویت جامعه از دست می‌رود و به راحتی نمی‌توان آسیب‌های ناشی از آن را جبران کرد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب را باید دانش‌بنیان و به صورت علمی پیش برد، عنوان کرد: دشمن کارش را شروع کرده اما هدف نهایی او تباهی و ترویج فساد اخلاقی و فروپاشی جامعه اسلامی است.

عبادی متذکر شد: برخی افراد می‌گوید در حوزه عفاف و حجاب تنها باید کار فرهنگی کرد اما در کجای دنیا یک قانون را تنها و فقط با کار فرهنگی پیش می‌برند در حالی که قانون لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه اگر قانون اشکالی دارد باید با روش قانونی آن را اصلاح کرد، گفت: اگر کسی به دنبال اجرایی کردن نقشه‌های دشمن و قانون‌شکنی است باید با او برخورد امنیتی شود.

امام جمعه بیرجند بر اجرای قانون در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد و افزود: اکثر نوجوانان و جوانان به واسطه کم‌تجربگی و احساسات جوانی مراعات برخی موارد را نمی‌کنند که اگر بصیرت پیدا کنند حاضر نیستند برای دشمن نوکری کنند و از دشمن فاصله می‌گیرند اما اگر قانون را رعایت نکردند راهش این است که حکم داده شود تا این افراد قانون‌پذیر نیستند، قانون در خدمت آنان قرار نگیرد.

عبادی در پایان تأکید کرد: بنابراین در کنار کار فرهنگی علمی و دقیق باید به اجرای درست قانون عفاف و حجاب نیز نظارت و همه خود را پایبند به اجرای آن بدانند. 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از