حالت تاریک
دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) خراسان جنوبی:

ستادهای «مردم ایران» در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود

ستادهای «مردم ایران» در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) خراسان جنوبی گفت: دهه فجر امسال ستاد «مردم ایران» در استان راه‌اندازی می‌شود تا بحث تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط گروه‌های مردمی در بخش‌های مختلف انجام شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مجتبی حسین‌پور روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: رصد، شناسایی، آموزش و توانمندسازی و جبهه‌سازی گروه‌های مردمی در عرصه‌های مختلف برای کنشگری در انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های قرارگاه خاتم الاوصیاء و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فعال کردن گروه‌های مختلف مردمی در دستور کار قرارگاه است، افزود: باید حداقل ۱۰ درصد جمعیت در مناسبت‌های مختلف تحت پوشش برنامه‌های ملی و مذهبی قرار بگیرند و در این راستا بحث کادر‌سازی و تربیت نیرو را اجرایی می‌کنیم.

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری گفت: طی دهه فجر امسال ستاد مردم ایران را راه‌اندازی خواهیم کرد تا بحث تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط گروه‌های مردمی در بخش‌های مختلف انجام شود.

حسین پور ادامه داد: در راستای تشکیل گروه‌های مردمی در قالب ستاد مردم ایران، یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و ماموریت‌ها بحث تشویق و ترغیب مردم برای انتخابات خواهد بود.

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) خراسان جنوبی با بیان اینکه طی دهه فجر ۱۱ ستاد در شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود، گفت: ارتباط‌گیری با قشر خاکستری مهمترین رویکرد تشکیل ستادهای مردمی جبهه فرهنگی انقلاب است.

وی به تشکل‌های مختلف در حوزه دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: این تشکل‌ها ماموریت ویژه‌ای که بر عهده دارند بحث حضور تیمی دانش‌آموزان در برنامه‌های دهه فجر و انتخابات است.

انتای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از