حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

انتخابات یک آزمون سرنوشت‌ساز است

انتخابات یک آزمون سرنوشت‌ساز است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک آزمون بزرگ و سرنوشت‌ساز در موقعیت حساس کنونی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت‌ الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلای المهدی (عج) گفت: انقلاب اسلامی قدم‌های بزرگ و مهمی برداشته است و در این روزها حساس‌ترین قدم‌ها یعنی آزمون نورانی و سرنوشت‌ساز انتخابات را باید برداریم.

وی افزود: ملت عزیز ایران تاکنون اثبات کرده که در همه جریانات اجتماعی و حماسی حضور دارند اما کفایت کار این است که واقع‌بینانه، با عقلانیت کامل و مشورت دقیق حضور پیدا کنیم.

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: این برگ رای آری گفتن به حاکمیت الهی امیرالمومنین (ع) و برپایی غدیر مهدوی مجدد پس از غدیر مقدماتی انقلاب اسلامی است در صورتی که انتخاب‌ها درست باشد.

 رحیم‌آبادی بیان کرد: صحنه‌های تلخی در دوره ۴۵ ساله انقلاب اسلامی دیدیم آنها که بر بهشتی‌ها و مطهری‌ها رحم نکردند امروز به بچه‌های غزه هم رحم نمی‌کنند و بنای جریان طاغوت این است که هر وقت دستی بر جامعه‌ای پیدا کنند، هیچ مراعاتی نمی‌کنند.

وی افزود: در فرصتی که تا پایان این آزمون بلند آخرالزمانی ملت عزیز ما باقی است همه به میزان توان نسبت به ارشاد، روشنگری، روشن‌بینی و حضور صحیح وظیفه داریم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جریان‌هایی در این انتخابات دندان تیز کرده‌اند گفت: عده‌ای نقدهایی دارند ما هم نقد داریم اما این نقدها بر مسئولانی وارد است که خودمان انتخابشان کرده‌ایم.

وی ادامه داد: شهید جمهور که به همراه مسئولان دیگر پرپر شد را هم خودمان انتخاب کرده بودیم کما اینکه در گذشته هم زمام مملکت را به اشخاص کم‌کار و غرب زده‌ای دادیم که از بیکاری زخم بستر گرفتند.

رحیم‌آبادی اظهار کرد: اگر به دنبال امنیت، آسایش، رفاه و پیشرفت معنوی هستیم یا حتی اعتقاد به خدا، مذهب و دین نداریم باز هم در سایه حاکمیت الله این اهداف بهتر تامین می‌شود.

وی افزود: دعا کنید خداوند متعال ملت عزیز ایران را در این آزمون بزرگ موفق کند و این حرکت الهی و حماسه بزرگ را به سمت ظهور و تکمیل اقدامات الهی دولت انقلابی و مردمی شهید جمهور قرار دهد.

وی تأکید کرد: ما با تبعیت فرمایش معظم له ضمن دعا و ارادت به همه مسئولان مخلص، مومن و پاکدست کشور اتمام حجت می‌کنیم و از منتخب جدید درخواست داریم مسئولان در سطح وزرا، استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مدیران از جنس مردمی، ولایی، الهی، دشمن‌شناس، دشمن‌ستیز، خداجو و حرکت‌کننده به سمت تمدن اسلامی انتخاب کنند، جز این باشد ملت آرام نخواهند نشست.

انتهای خبر/۱۰

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از