حالت تاریک
خبر ورزشی خاورستان؛

لیگ برتر ووشو خراسان‌جنوبی برگزار شد

لیگ برتر ووشو خراسان‌جنوبی برگزار شد

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از قهرمان لیگ برتر ووشو، زیرکوه قهرمان مسابقات سبک کودو دای دو جوکو شرق کشور و انتصاب در هیئت شنا وجود دارد.

خرمشاد رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، گفت: فینال هفتمین دوره لیگ‌برتر ووشو استان در حمایت مردم مظلوم غزه با عنوان "حریفت منم" برگزار شد.

وی ادامه داد:تیم کفش کتونی به مربیگری استاد نوید خرمشاد مقام اول، تیم کانون ورزشی بسیج به مربیگری استاد یونس باقری مقام دوم و تیم هیئت ووشو نهبندان به مربیگری استاد مهدی شاهدی مقام سوم را از آن خود کرد.  

به گفته وی لیگ برتر ووشو خراسان جنوبی با حضور ۹۰ ووشوکار در قالب ۶تیم از شهرستان های مختلف برگزار شد 

زیرکوه قهرمان مسابقات سبک کودو دای دو جوکو شرق کشور 

شیهان یونس احمدی نماینده این سبک کودو دای دو جوکو شرق کشور در استان با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۴۲۰ فایتر به میزبانی شهرستان درمیان برگزار  گردید تشریح کرد: در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم از استان های خراسان جنوبی،خراسان رضوی، گلستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان شمالی حضور داشتند که تیم شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم‌های زاهدان و مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

شیهان احمدی با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان در دو استایل بادی کنتاکت و بوگو کاراته برگزار شد افزود : نفرات برتر هر استایل به مسابقات قهرمانی کشوری این سبک که در تیر ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتخاب سکاندار هیئت شنا خراسان‌جنوبی 

مجمع عمومی انتخاب رئيس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌جنوبی با حضور مسئولان استان و ۲۲ نفر اعضا و حضور ۵ کاندید نایب زاده، امیرآبادی زاده، قربانی نژاد، عباسپور و حسینی برگزار و مجتبی قربانی نژاد با کسب ۱۳ رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان جنوبی انتخاب شد.

همچنین لیلا آکار به عنوان نایب رئیس، محسن بشیری خزانه دار، عذرا میرکاظمی، محمد علی علیزاده و مریم زربان به عنوان‌ اعضای هیات رئيسه انتخاب شدند.

لازم به ذکر است: سید مهدی امیرآبادی زاده از ادامه رقابت انصراف داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از