حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج سازندگی :

لزوم انعکاس دستاورد‌های انقلاب وخدمات بسیج توسط رسانه‌ها

لزوم انعکاس دستاورد‌های انقلاب وخدمات بسیج توسط رسانه‌ها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: باید بتوانیم داشته‌های خود را به رخ دشمنان کشیده و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها دستاورد‌های عظیم انقلاب و خدمات ارائه‌شده توسط گروه‌های جهادی و بسیجی را بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» محمد زهرایی در اختتامیه جام رسانه امید که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: آنهایی که به‌دنبال فتنه‌ها و به‌دنبال کشتار دسته‌جمعی کودکان و زنان در غزه هستند و با امپراطوری رسانه سعی در کتمان حقیقت دارند، در مقابل آنها حقیقتی وجود دارد که در طول تاریخ آشکار خواهد شد.

وی افزود: با عملیات وعده صادق این حقیقت برای جهانیان آشکار شد و اکنون شاهد بیداری ملت‌ها در سراسر جهان هستیم و این حقیقتی است که توسط حقیقت‌طلبان آشکار می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: در بحث محرومیت‌زدایی، سیل، زلزله و کرونا و... جهادگران و بسیجیان برای ارائه خدمت‌رسانی داوطلبانه اول از همه در میدان خدمت حاضر می‌شوند و آخرین گروه هم دست از کار می‌کشند.

زهرایی یادآور شد: در ایام کرونا ۳ هزار طلبه، دانشجو و جهادگر بسیجی به میدان آمدند و ۸ هزار و ۴۰۰ کارگاه ماسک را راه‌اندازی کردند و مافیای تولید ماسک را از بین بردند که این کار ایجاد امید محض در مقابل ناامیدی ست.

وی گفت: ۶۰ هزار گروه توسط رسانه‌های معاند در جنگ ترکیبی توانستند بعضی از جوانان را با خود همراه کنند اما حقیقت پنهان شدنی نیست و روزی آشکار می‌شود و اکنون شاهد خیزش دانشجویان در سراسر دنیا هستیم.

او عنوان کرد: جنگ روایات‌ها و جنگ رسانه‌های معاند مصداق نومیدی است و ناامیدی زمانی خود را نشان می‌دهد که خبر‌های امیدآفرین نباشد.

زهرایی در پایان خاطرنشان کرد: باید بتوانیم به وسیله رسانه‌ها داشته‌های خود را به رخ دشمنان کشیده و دستاورد‌های عظیم انقلاب و خدمات ارائه‌شده توسط گروه‌های جهادی و بسیجی را بیان کنیم که امیدوارم جام رسانه امید به یک جریان رسانه‌ای امید‌آفرین تبدیل شود.

انتهای پیام/٧ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از