حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

برافراشته نگه‌داشتن پرچم عزت‌ایران با مشارکت در انتخابات

برافراشته نگه‌داشتن پرچم عزت‌ایران با مشارکت در انتخابات

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز باید پرچم عزت ایران را با مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهوری در تراز شهید آیت الله رئیسی برافراشته نگه داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام کمالی امروز در جمع مردم عشایر روستای بندان شهرستان نهبندان با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدشان و تبریک عید غدیر گفت: رئیس جمهور شهید در مدت کم ریاست‌ جمهوری اقدامات و خدمات بسیار مهم و ارزشمندی را در کشور انجام دادند که رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان رئیس جمهور مغتنم یاد کردند.

وی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان در راه خدمت به مردم از زندگی و خانواده خود گذشتند و قطعا مردم قدردان این زحمات و مجاهدت‌های این بزرگواران بوده و هستند و در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا سنگ‌تمام گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بر عهد خود به نظام و اسلام در خدمت به مردم و کشور وفا کرد و نام این شهید عزیز به نیکی و عزمت بر تارک تاریخ ماندگار خواهد شد.

کمالی در ادامه خدمات شهید رئیسی به کشور و مردم را مصداق یاران صدیق امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) دانست و گفت: در فراق این مرد مجاهد علاوه بر ایران اسلامی، مردم دنیا به احترام این مرد بزرگ عزای عمومی برپا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بر ادامه راه شهدای خدمت تأکید کرد و گفت: مجاهدت در راه اسلام و خدمت واقعی و خستگی‌ناپذیر به مردم بود که این مردان خدا را در نزد مردم و خدا محبوب کرد و هر فردی با این ملاک‌ها حرکت و عمل کند خدا او را برمی گزيند و به مقام شهدا می‌رساند.

وی ادامه داد: چون شهدا با خدا معامله کردند خدا برای آنها پرونده معرفتی گشود و امروز ما وظیفه داریم راه آنها را بدرستی ادامه دهیم و آن پیروی از ولایت و ولی فقیه است.

کمالی، به جنایت‌های رژیم صهیونیستی کشورهای منطقه و فلسطین اشاره کرد و افزود: امروز در جنگ ترکیبی مراقب باشیم گرفتار دشمن اصلی خود که یهود و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: بنا به فرموده امامین انقلاب این قرن، قرن غلبه اسلام بر استکبار و اسرائیل است همانگونه که امام چند دهه پیش فرموند ما بینی این شیطان را بر خاک می‌مالیم و امروز این محقق شد.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی، فرهنگی و اقتصادی در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این به برکت دکترین امامین انقلاب اسلامی، خون شهیدان به ویژه شهدای خدمت و ولایتمداری مردم ایران است.

کمالی با اشاره به عملیات پیروزمندانه و مقتدرانه رزمندگان اسلام در هدف قرار دادن پایگاه آمریکا و اسرائیل گفت: در تشکیل نظم نوين جهانی چهار کشور حرف اول را می‌زنند که ایران سردمدار آنها است و امروز ما در طلایی‌ترین عصر جمهوری اسلامی قرار داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) عنوان کرد: ایران امروز عامل ثبات در منطقه است و اینها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است که این شکوه و عزمت باعث شد که ۹۰ کشور در پی شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی پیام تسلیت دادند و در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت شرکت کردند.

وی در پایان رسانه را ابزار مهم دشمن برای نفوذ در ایران اسلامی دانست و گفت: امروز باید پرچمی که شهدای خدمت برای عزت ایران بلند کردند را با انتخاب رئیس جمهوری در تراز شهید آیت الله که پشتیبان مردم و محرومان و پیرو ولایت و خستگی‌ناپذیر در اجرای آرمان‌هان اسلام و انقلاب باشد، برافراشته نگه داریم.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از