حالت تاریک
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

لغو مزایده فروش زمین کهف‌الشهدا درحال پیگیری است

لغو مزایده فروش زمین کهف‌الشهدا درحال پیگیری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از پیگیری برای لغو مزایده فروش زمین هیئت کهف الشهدای بیرجند خبر داد.

به گزارش خاورستان، ابوالفضل نوفرستی در رابطه با گلایه خانواده‌های شاهد از واگذاری زمین کهف الشهدا برای مولدسازی اظهار کرد: سازمانی در بنیاد شهید تحت عنوان سازمان اموال و املاک وجود دارد که مستغلات بنیاد شهید را تمشیت می‌کند، زمین‌ها و ساختمان‌های راکد را مولدسازی و یا تعیین تکلیف می کند که بحث واگذاری زمین‌های کهف الشهدای بیرجند دیروز به اطلاع ما رسید.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه مولد سازی در مورد زمین‌های راکد باید اجرا شود، گفت: در حالی که از مجموعه کهف الشهدا در مناسبت‌های مختلف مذهبی به ویژه ماه محرم و صفر برای برگزاری مراسم‌ها استفاده می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های خانواده شهدا برای این موضوع، تأکید کرد: در همین راستا لغو مزایده فروش زمین هیئت کهف الشهدای بیرجند در حال پیگیری است.

 

نوفرستی یادآور شد: صبغه فرهنگی کهف الشهدا که در برهه‌ای به عنوان معراج الشهدا شهر بیرجند از آن استفاده می‌شده بسیار برای ما حائز اهمیت است.

 

گفتنی است هیئت کهف الشهدای بیرجند در زمان دفاع مقدس محل تجمع رزمندگان و بعد از آن معراج شهدا بوده است و در سال های اخیر نیز برای برگزاری مراسم مذهبی به ویژه توسط خانواده شهدا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

لغو مزایده فروش زمین کهف‌الشهدا درحال پیگیری است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از