حالت تاریک
مدال‌های رنگارنگ کشوری ووشوکاران خراسان‌جنوبی
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

مدال‌های رنگارنگ کشوری ووشوکاران خراسان‌جنوبی

در بسته خبر ورزشی امروز خاورستان خبرهای متنوعی از درخشش ووشوکاران، بسکتبالیست‌ها در اردوی انتخابی تیم ملی، دعوت از داور بین المللی ووشو، رقابت بلندقامتان در فردوس و رقابت‌ کاراته‌کاها در خوسف وجود دارد.

 وحید خرمشاد رئیس هیئت ووشو خراسان‌جنوبی به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان گفت: ووشوکاران استات در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی مشهد مقدس در بخش ساندا برگزار شد توانست مدال‌های رنگارنگی را از آن خود کنند.

به گفته وی سیدمحمد جواد امیرآبادی‌زاده در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم، محمد براتی در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم و حمزه غلام پور در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کردند.

وی افزود: هم چنین محمدمهدی محمودی در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم و سیدجواد موسوی در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مقام سوم را از آن خود کردند.

 بسکتبالیست‌ها در اردوی انتخابی تیم ملی

تیم نوجوانان خراسان جنوبی برای حضور در اولین اردوی انتخابی تیم ملی المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس راهی تهران شدند.

این بازیکنان به مدت چهار روز زیر نظر مربی مونته نگرو یی واسو میلوویچ که مربیگری تیم های پایه کشور را بر عهده دارد آموزش خواهند دید و منتخب این بازیکنان به مرحله دیگر راه خواهند یافت. 

دعوت از داور بین المللی ووشو

فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران از داور بين المللی ووشو خراسان جنوبی، استاد وحید خرمشاد جهت قضاوت‌ در مسابقات بین المللی صلح و دوستی دعوت کرد. 

این رقابت ها از ۱۴ تا ۱۶ مهرماه ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در زاهدان برگزار می‌شود.

رقابت بلندقامتان در فردوس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهدای مقاومت مسابقات والیبال چندجانبه دختران نوجوان به میزبانی شهرستان فردوس برگزار شد.

این دوره از مسابقات با شرکت ۶ تیم : زعفران سوردیک پسند فردوس، آرد زرین فردوس، باشگاه هوریه بیرجند، موج نو طبس، سرایان و باشگاه ستاره ساز فیض آباد در سالن لاله های سرخ فردوس برگزار شد که در پایان تیم‌های زعفران سوردیک پسند فردوس با مربیگری سرکار خانم مریم حسن زاده مقام اول را از آن خود کردند ک تیم موج نو طبس به مربیگری سرکار خانم حیدرزاده مقام دوم و تیم ستاره ساز فیض آباد به مربیگری سرکار خانم رحمتی مقام سوم را از آن خود کردند،

رقابت‌ کاراته‌کاها در خوسف

مسابقات کاراته انتخابی تیم استان در سبک کیوکوشین ماتسویی در ۵ رده سنی و ۲۸ وزن با حضور ۹۵ فایتر از سطح استان در سالن شهید عباسعلی نجفی خوسف و با اسپانسری شرکت صنایع میناکان (معدن قلعه زری) برگزار شد. 

در این مسابقات که به همت اعضای هیئت کاراته شهرستان برنامه‌ریزی و تدوین و با حضور ۸ داور برجسته از سطح استان برگزار شد از نفرات برتر با اهدای لوح و مدال تقدیر شد و ۸ نفر از اعضا تیم استان از بین ۲۸ کسب کننده مدال طلا مسابقات با نظر کمیته فنی انتخاب خواهند شدکه نماینده استان در مسابقات کشوری خواهند بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از