حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مراسم ۱۴خرداد در ۳۰ نقطه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مراسم ۱۴خرداد در ۳۰ نقطه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسمات محوری گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» حجت الاسلام محسن مشرفی امروز سه‌شنبه  در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد و ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: شهید آیت الله رئیسی با شهادتش، عطر خوش عدالت‌گستری، حق‌مداری و اخلاص را در کل دنیا منتشر کرد.

وی از حضور باشکوه مردم استان و استان‌های مجاور و برخی مهمانان از کشور افغانستان در تشییع پیکر شهدای خدمت در بیرجند که بر اساس آمارها حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر برآورد شد، قدردانی کرد و افزود: این گونه مراسمات تکلیف سنگینی را بر عهده ما می‌گذارد و ادامه بقای اسلام و انقلاب به ایثارگری و تبیین‌ها بستگی دارد و باید شاخص‌های محقق شده توسط شهید آیت الله رئیسی که منطبق بر فرمایشات امامین انقلاب است را مدنظر داشته و به صورت مستند منتشر کنیم تا انتخاب مهم و سرنوشت‌ساز روز هشتم تیر ماه به درستی صورت پذیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: باید برای پیشبرد اهداف یوم الله ۱۵ خرداد، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام که همان احیای اسلام ناب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است تلاش کنیم وپیام امام راحل را برای جامعه بشری منتشر کنیم.

مشرفی با برشمردن جنایات آمریکای خبیث در ایام هفته بازخوانی وافشای حقوق بشر آمریکایی یادآور شد: آنان همیشه و دائماً در حال دشمنی و خباثت علیه جامعه بشری هستند که در حال حاضر جنایات آنان در غزه نمایشگاهی از خوی وحشی‌گری آنان است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: باید تا نجات بشریت از شر غده سرطانی اسرائیل و شیطان بزرگ جهاد تبیین ادامه داشته باشد که این امر مهم با رهبری اولیای الهی و حضور  آحاد بشر در صحنه در حال رقم خوردن است و این راهی است که امام و شهدا جلوی پای ما گذاشته‌اند.

وی ادامه داد:امروز  دانشجوی غربی بیدار گشته و علی‌رغم فشارهای بسیار، در راه حمایت از مظلومان عالم دستگیر می‌شود و کتک می‌خورد که این نشان از نتیجه‌بخش بودن فرهنگ ناب اسلام و صدور پیام ۱۵ خرداد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری مراسمات محوری گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در بیش از ۳۰ نقطه استان خبر داد و گفت: اولین مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهر بیرجند یکشنبه سیزدهم خرداد، ساعت ۱۹:۳۰ در محل حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری برگزار می‌شود.

مشرفی بیان کرد: دومین مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز در روز دوشنبه چهاردهم خرداد ساعت ۱۶:۳۰ در مدرسه علمیه معصومیه واقع در خیابان شهید مطهری بیرجند برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قیام خونین یوم الله پانزدهم خرداد در روز سه‌شنبه ۱۵خرداد بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در محل مسجد الرسول(ص) بازار بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از