حالت تاریک

مردم بیرجند حمله تروریستی کرمان را محکوم کردند

مردم بیرجند حمله تروریستی کرمان را محکوم کردند

تجمع مردمی محکومیت حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان روز پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»؛ اجتماع مردم شهیدپرور بیرجند در پی محکومیت حادثه کرمان و همدردی با خانواده‌های شهدای این حادثه در قطعه ۲ گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

قشرهای مختلف مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، عکس سردار سلیمانی و پلاکاردهایی از حادثه روز گذشته کرمان، با سر دادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری، خشم و انزجار خود را از این گونه اقدامات ددمنشانه و حملات کور تروریستی ابراز داشتند و با خانواده شهدا و مجروحان حادثه اظهار همدردی کردند.

در این مراسم که با اجرای دمام زنی و مداحی همراه بود شهروندان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی از دستگاه‌های مسئول خواستند با عوامل این جنایات قاطعانه برخورد کنند.

همچنین اجتماع محکومیت جنایت تروریستی کرمان امشب در مساجد سراسر استان برگزار شد و تظاهرات سراسری فردا بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 عصر دیروز (چهارشنبه) همزمان با مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدای کرمان در حرکت بودند، ۲ انفجار تروریستی روی داد که شماری از هموطنان شهید و مجروح شدند.

استاندار کرمان آخرین آمار مصدومان و شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان را ۸۴ شهید و ۲۸۴ مصدوم اعلام کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از