حالت تاریک
مسئولیت‌های اجتماعی در خراسان‌جنوبی هدفمند شود
معاون استاندار خراسان جنوبی:

مسئولیت‌های اجتماعی در خراسان‌جنوبی هدفمند شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولیت‌های اجتماعی بخش‌های دولتی و خصوصی در استان باید هدفمند شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مهدی جعفری در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی حضور فعال استان در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران گفت: این موضوع باید در دستور کار شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هجدهمین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران سوم تا ششم آذر ماه برگزار می‌شود، افزود: در ۳۰ روز باقیمانده تا زمان برگزاری این نمایشگاه باید برای حضور فعالان حوزه معدن خراسان جنوبی برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: حضور در نمایشگاه‌ها، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان است.

وی بیان کرد: هدف اصلی از حضور در نمایشگاه‌های کشوری و بین‌المللی معرفی تولیدات صنایع و معادن استان است لذا باید بخش خصوصی از شرکت در این نمایشگاه‌ها استقبال کند.

جعفری با گلایه از حضور نداشتن نمایندگان خانه معدن و نظام مهندسی معدن استان در این جلسه عنوان کرد: برای حضور در این جلسه از ۶۳ واحد دعوت شده که تعداد کمی از آنها حضور پیدا کرده‌اند.

وی همچنین گفت: با پیگیری‌های انجام شده، بعد از ۲۰ سال مشکل سوخت معادن استان حل شد.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از