حالت تاریک

مسئول بسیج رسانه بیرجند معرفی شد

مسئول بسیج رسانه بیرجند معرفی شد

طی مراسمی با صدور حکمی از سوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، مهدی کاظمی‌فرد به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بیرجند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سجاد رضایی ظهر چهارشنبه در آیین معارفه مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بیرجند که با حضور تعدادی از مدیران رسانه برگزار شد، گفت: بسیج رسانه خراسان جنوبی از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی ادامه داد: تا پایان سال کانون بسیج رسانه در سه شهرستان قاین، فردوس و طبس فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی از برگزاری یادواره شهید محمدرضا فرهادی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: شهید فرهادی تنها شهید خبرنگار استان خراسان‌جنوبی است که مراسم یادبود این شهید والامقام با حضور فعالان رسانه‌ای استان بر سر مزار این شهید برگزار می‌شود.

مهدی کاظمی فرد، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بیرجند هم در این جلسه بیان کرد: آموزش خبرنگاران و به‌روزرسانی اعضای کانون بسیج رسانه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی به بهره‌مندی از اساتید استانی و کشوری در دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجه خبرنگاران استان را بانوان تشکیل می‌دهند برنامه‌های تفریحی و آموزشی برای خبرنگاران در دستور کار قرار دارد.

کاظمی فرد در پایان افزود: به زودی ۱۲ نفر به عنوان اعضای شورای کانون بسیج رسانه شهرستان بیرجند معرفی خواهند شد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از