حالت تاریک
امام جمعه نهبندان:

مشارکت‌بالا در انتخابات زبان بدگویان را کوتاه می‌کند

مشارکت‌بالا در انتخابات زبان بدگویان را کوتاه می‌کند

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه مشارکت‌ بالا در انتخابات زبان بدگویان را کوتاه می‌کند، گفت: همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز شود.

حجت الاسلام احمد نجمی‌پور در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری پس از دوران خدمت شایسته سه ساله شهید آیت الله رئیسی بسیار سرنوشت‌ساز است، گفت: این انتخابات خرمشهر انقلاب اسلامی در میدانی سخت‌تر از جنگ نظامی است که ان‌شاءالله نتیجه آن آبادانی کشور باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات با هر نتیجه‌ای موجب تقویت کشور، وحدت ملی و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، افزود: در انتخبات باید مقایسه دو رویکرد دولت انقلابی و غیرانقلابی برای مردم تبیین کنیم چون مدیریت انقلابی مورد تایید رهبری است.

امام جمعه نهبندان به  فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز عید غدیر اشاره کرد و گفت: مسئله اولویت‌دار امروز از نگاه رهبری مسئله معیشت و اقتصاد مردم است نه مسئله حجاب و فیلترینگ و برجام؛ خیلی‌ها در مناظرات با همین مباحث غیراولویت‌دار را برجسته کردند تا از این طریق رأی مردم را برای خود جلب کنند.

نجمی‌پور با تأکید بر اینکه با مشارکت بالا در انتخابات زبان بدگویان کوتاه شده و نمی‌نتوانند ملامت و شادی کنند، ادامه داد: همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز شود.

وی به بیان ویژگی‌های فرد اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و عنوان کرد: اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد، کارآمد باشد و شب و روز نشناسد و توانایی کار کردن داشته باشد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند.

امام جمعه نهبندان با تأکید بر اینکه فرد اصلح باید از همه ظرفیت‌های متنوع و پر شمار کشور برای پیشرفت استفاده کند، ادامه داد: متاسفانه کسانی که چشمشان به خارج از مرزها است، قادر به دیدن و شناختن ظرفیت‌های مهم درونی و برنامه‌ریزی برای استفاده از آنها نیستند.

نجمی‌پور بیان کرد: هر کس علاقه‌مند به ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند  و به فرمایش رهبری، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با خداوند عهد کنند که در صورت کسب مسئولیت، اطرافیان و کارگزاران خود را از کسانی انتخاب نکنند که ذره‌ای با انقلاب اسلامی زاویه دارند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش‌رو دو جریان داریم که یکی امتداد مسیر شهید آیت الله رئیسی و خدمت به مردم و دیگر بازگشت به ارتجاع و عقب‌گرد است، تصریح کرد: امیدواریم رئیس جمهور آینده کسی باشد که مسیر شهدای خدمت را ادامه دهد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما را به قله‌های پیشرفت برساند.

امام جمعه نهبندان به ویژگی‌هارئیس جمهور از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: رئیس جمهور باید دشمن‌شناس، عدم اعتماد به بیگانگان، داشتن صعه صدر، فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی انقلاب باشد و باید مردم این ویژگی‌ها را در انتخابات مورد توجه قرار دهند.

نجمی‌پور بر ضرورت وحدت بین نیروهای انقلاب تأکید کرد و گفت: دوستان جبهه انقلاب به این مسئله مهم توجه داشته باشند چون امروز اجماع نامزدهای جبهه انقلاب بسیار حائز اهمیت است و عدم اجماع موجب هدر رفتن زحمات شهید رئیسی و شکست خوردن جبهه انقلاب در انتخابات و بازگشت کشور به عقب خواهد شد.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از