حالت تاریک
مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی:

میزبانی خراسان‌جنوبی از اردوهای راهیان پیشرفت

میزبانی خراسان‌جنوبی از اردوهای راهیان پیشرفت

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی گفت: استان درحوزه اردوی راهیان پیشرفت میزبان استان‌های همجوار بوده‌که‌هفته آینده ۱۴۰ نفر ازدانش آموزان به خراسان‌جنوبی آمده در‌حوزه جهاد تبیین به آنها ارائه خدمت می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سید مصطفی موسوی زاهد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به دوره آموزشی تربیتی یاوران ولایت یا طرح ولایت دانش آموزی اظهارداشت: یکی از برنامه‌هایی که برای فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی در نظر گرفته شده بحث توانمندسازی آنها می‌باشد.

وی افزود: خوشبختانه تعاملات خوبی بین مجموعه بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان برقرار است.

مسوول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی یادآور شد: دوره طرح ولایت دانش‌آموزش در استان نیز با حمایت و پشتیبانی اداره کل به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شده است.

موسوی با بیان اینکه دوره ولایت دانش آموزی روال آن در تابستان بوده اما تدبیری که صورت گرفته این بوده که این دوره زودتر برگزار شود، افزود: با توجه به مناسبت‌های پیش رو به ویژه اربعین که دانش آموزان بتوانند با شبکه‌ای که قصد دارند در مدارس کنشگری داشته باشند و فعالیت‌های خود را انجام دهند این دوره برگزار شده است.

وی گفت: دوره طرح ولایت دانش آموزی با اهداف انگیزشی، بصیرتی و تربیتی و اموراتی که مرتبط با تعاملات دانش آموزان با مجموعه مدرسه بوده مانند دوره‌های توانمندسازی برگزار و دانش‌آموزان شرکت کننده در این دوره‌ها سرفصل‌های این چنینی را می گذرانند.

مسوول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این دوره در طول سه روز برگزار و امروز اختتامیه آن می‌باشد. موسوی اضافه کرد: مسوولان بسیج دانش آموزی رسالت خودشان را حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در سنگر مدرسه می‌دانند.


مسوول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان در مدارس و در جامعه در معرض القائات شبهات هستند، یادآور شد: اما خوشبختانه برنامه‌هایی که چه در سطح بسیج و چه در سطح آموزش و پرورش و سایر تشکل‌ها در حال انجام بوده بر این مبنا بوده که بتواند در حوزه جهاد تبیین ماموریت‌ها و برنامه‌های خوبی را برای دانش آموزان برگزار کنند.

موسوی ادامه داد: برای سال آینده در حوزه اقدامات جهادی برنامه های علمی و اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت مد نظر بوده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه راهیان پیشرفت که یکی از ۲۵ محوری بوده که سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور آن را دنبال می‌کند، تصریح کرد: خراسان‌جنوبی در این حوزه میزبان استان‌های همجوار بوده که هفته آینده ۱۴۰ نفر از دانش آموزان به استان خراسان جنوبی آمده و در این برنامه شرکت د و در حوزه جهاد تبیین به آنها ارائه خدمت می شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از