حالت تاریک
همزمان با دهه فجر؛

میزهای خدمت در روستاهای خراسان‌جنوبی برپا می‌شود

میزهای خدمت در روستاهای خراسان‌جنوبی برپا می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: در ایام الله دهه فجر، میزهای خدمت پاسخگویی به سؤالات و درخواست های مردم در مناطق روستایی و عشایری برپا می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حسین هاشمی امروز در سومین جلسه کمیته روستایی، عشایری و فعالیت‌های جهادی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان، به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام پرداخت.

وی در ادامه نواخته شدن زنگ انقلاب و گلباران تمثال حضرت امام خمینی(ره) به روال همه ساله را از برنامه‌های این هفته نام برد و گفت: سرکشی از خانواده شهدا ، توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی- هنری و بازی‌های بومی و محلی، اعزام کاروان‌های تجهیزات ورزشی و گروه‌های جهادی و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام در مناطق روستایی و عشایری برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ویژگی مردمی بودن دولت سیزدهم، بیان کرد: در همین راستا، برپایی میزهای خدمت پاسخگویی به مطالبات مردم با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مناطق روستایی و عشایری پیش‌بینی شده است.

هاشمی افزود: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها، تبیین اقدامات و خدمات دولت و تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه از ظرفیت‌های مردمی هم استفاده خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از