حالت تاریک
به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

نشست تبیینی جهادامیدآفرینی و خدمت در هلال‌احمر

نشست تبیینی جهادامیدآفرینی و خدمت در هلال‌احمر

همزمان در هفته بسیج نشست تبیینی با موضوع جهاد امیدآفرینی و خدمت در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سرهنگ محمدعلی قاسمی، مسئول بسیج کارکنان استان خراسان جنوبی روز شنبه  نشست تبیینی با موضوع جهاد امیدآفرینی و خدمت ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به پیشرفتهای گوناگون در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی طلایی است که می‌توان با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در همه زمینه برای عموم آحاد جامعه به خصوص نسل جدید آشکار و بیان کرد.

وی ادامه داد: از اول شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمنان با انگیزه قوی دنبال تحریف و دروغ‌پردازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و در این راه با میلیاردها هزینه ابزارهایی را به کار گرفتند تا بتوانند فکر و عقیده و آگاهی را از ملت بگیرند اما در این راه ناکام مانده‌اند.

مسئول بسیج کارکنان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه کشور ایران در زمان پهلوی عقب مانده بود و در دوران انقلاب اسلامی پله‌های ترقی را به سرعت طی کرده است، افزود: فرمول عبور از این مشکلات قوی شدن در همه ابعاد می‌باشد و ما در بسیاری ابعاد از جمله نظامی و امنیتی در منطقه حرف برای گفتن داریم و نظام به پشتوانه این دستاوردها وهمراهی مردم توانست پایگاه هوایی امریکا در عین الاسد را مورد هجمه قرار دهد.

قاسمی دغدغه امروز رهبری را تحقق تمدن اسلامی دانست و گفت: شالوده تمدن اسلامی هم تبیین و روشنگری، بصیرت و بصیرت‌افزایی می باشد به عبارتی لازمه جهاد تبیین هم داشتن بصیرت است.

فرهنگ کارهای بسیجی‌وار و داوطلبانه در جامعه نهادینه شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی نیز در این نشست با بیان اینکه ایثار وجه شباهت این جمعیت و تشکل پویا و بالنده بسیج است که روز به روز تقویت می‌شود، افزود: بسیج و هلال‌احمر هر دو نهادهایی برآمده از دل مردم و برای مردم هستند که برای خدمت به خلق و جلب رضای الهی شکل گرفته‌اند.

محمدعلی کاوسی تصریح کرد: امروز مردم بسیج و هلال‌احمر را به واسطه مردمی بودن و خدمات آن‌ها پذیرفته‌اند و در عرصه‌های مختلف از این دو نهاد انتظار خدمت دارند که این امر توفیقی برای دو نهاد است.

وی به اهمیت کار بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه است و تقویت و توسعه آن می‌تواند جامعه را به سوی تعالی سوق دهد.

کاوسی بیان کرد: باید فرهنگ کارهای بسیجی‌وار مخلصانه و داوطلبانه در جامعه بیش از پیش نهادینه شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از