حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد:

تجربه دولت شهید رجایی در دولت شهید رئیسی

تجربه دولت شهید رجایی در دولت شهید رئیسی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولت تراز اسلامی شهید رجایی را که خیلی کوتاه بود یک نوبت دیگر در مدت سه ساله دولت سیزدهم و شهید آیت الله رئیسی و برخی وزارتخانه‌های که همقدمش بودند، تجربه کردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با ارکان شبکه صالحین ادارات بیرجند به مناسبت هفته دولت گفت: سرمایه ما صدق(به معنای انعکاس حق) می‌باشد و ارزش انسان به این است که حق‌محور باشد و انسان صالح آن است که در مقام صدق، حق را کم و زیاد نکند.

وی افزود: تمام پیامبران برای همین آمدند که انسان بتواند امانت پرارزش خودش را حفظ کند و حق‌مدار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر برای شهیدان رجایی و باهنر ارزش ویژه قائل هستیم چون در دوران کوتاه مسئولیت خود نشان‌ دادند که خود و جریانات انحرافی و خواسته‌های شرق و غرب را مطرح نمی‌کنند  و با کمال صدق، حق را مطرح می‌کردند بنابراین همه چیز از بین می‌رود اما  اینها از بین نمی‌رود.

عبادی گفت: شما این دولت تراز اسلامی را که خیلی کوتاه بود یک نوبت دیگر در مدت سه ساله دولت سیزدهم و شهید آیت الله رئیسی و برخی وزارتخانه‌های که همقدمش بودند، تجربه کردید.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تأکید فرمودند که دولت‌ها نباید سیاست‌های نظام را تغییر دهند، بیان کرد: حق ثبات است و باطل از بین رفتنی است بنابراین سرمایه انسان این است که صالح باشد و آنچه حق است را کم و زیاد نکنند.

وی در ادامه افزود: افراد در نظام اسلامی برای پیاده کردن قانون اسلام به عنوان مسئول به کار گرفته می‌شوند و اگر کار دیگری انجام می‌دهد مالک حقوقش نمی‌شود.

عبادی تأکید کرد: بهترین خدمت به هر فردی این است که دعوت به صلاح شود تا فریب نفس و سیاست‌های انحرافی را نخورد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در تبیین خیر و صلاح و امر به معروف و نهی منکر باید دست همه انسان‌ها حتی آنهایی که لغزیده‌اند را گرفت و دلسوز آنان بود چون اساس امر به معروف بر دلسوزی است.

وی متذکر شد: همه محیط‌های ما از بازار، دانشگاه، اداره و ... باید محیطی باشد که به خیر و صلاح دعوت کنیم.

عبادی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران آمده تا نوع بشر را نجات دهد، گفت: اسلام برای همه بشر است چون نجات بشر در آن نهفته می‌باشد و امروز دنیا با چشم میزان، عملکرد جنایتکارانه لیبرال دموکراسی غربی و اروپاییان را در مقابل تمدن اصیل اسلامی که اربعین و خدمت به انسان‌ها را می‌سازد، مقایسه می‌کند.

امام جمعه بیرجند افزود: اربعین یک روز نمونه و بین‌المللی برای جدا شدن جبهه حق از مجموعه‌های فاسد جهانی به سرکردگی امریکا و لیبرال دموکراسی غرب است که بلای جان بشر شدند.

انتهای خبر/10

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از