حالت تاریک
وعده ۹ صبح فردا ۲۲ بهمن؛

همه می‌آییم؛ محکم‌‌ و کوبنده‌تر از همیشه

همه می‌آییم؛ محکم‌‌ و کوبنده‌تر از همیشه

چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فردا با تکرار حضوری محکم‌تر و کوبنده تر از همیشه در حالی رقم می خورد که پایه‌های سست نظام استکبار به لرزه درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، فردا یوم ا... است، روز بزرگ پیروزی، روزی که حماسه همدلی و وحدت مردم در بهمن ۵۷ به بار نشست و پیروزی، کام ملت را شیرین کرد. چهل و پنجمین برگ از زادروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فردا با تکرار حضور در حالی ورق می خورد که دشمن در اوج دشمنی با ملت ایران است و از هر ترفندی برای ناامیدی ملت و پیشروی استفاده می‌کند دشمن غافل از این است که این مردمان همان‌هایی هستند که هشت سال جانانه در جنگی یک طرفه و نابرابر مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و بعد از آن هم تا امروز نگذاشتند طوفان هجمه‌ها آسیبی به درخت تناور انقلاب، وارد کندث و فردا در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ زن و مرد و کوچک و بزرگ با پشتوانه ایمان و پیروی از رهبری فرزانه، ارمغانی جز پیروزی برایشان نخواهد داشت. فردا مردم خراسان‌جنوبی مانند هر بیست و دوم بهمنی، راه را بر هر حرفی می‌بندند و با حضور پر شور ثابت می‌کنند فشارها و تهدیدها و ترورها بر اعتقادشان به راهی که برگزیده‌اند اثر ندارد و باز هم پای ایران اسلامی خواهند ایستاد همان طور که شهدای انقلاب و جنگ و سلیمانی‌ها ایستادند.

عشق به رهبری و‌نظام

یکی از شهروندان که به عشق رهبر و نظام قصد شرکت در این راهپیمایی را دارد به شرایط به وجود آمده در جهان اشاره کرد و گفت: امروز کشورهای یمن، لبنان، فلسطین، سوریه و...به ارزش بالای انقلاب پی برده و از آن الگو برداری کرده و به مبارزه با استکبار می‌پردازند و ما هم باید قدردان امام و شهدا باشیم و برای پاسداشت گوشه کوچکی از زحمات آن‌ها در صحنه حاضر شویم.

به گفته زراعتکار هر ایرانی که در این روز ملی باید در راهپیمایی شرکت کند تا دشمنانی که تصور می کنند ملت طرفدار نظام نیستند، متوجه شوند که مردم، همیشه در صحنه اند و بخواهند یا نخواهند تابع و حافظ نظام نخواهند ماند. 

به گفته وی مسائل اقتصادی از علاقه به میهن، وطن و نظام جداست و هر که به کشور علاقه دارد باید در این راهپیمایی شرکت کند زیرا مسائل و مشکلات اقتصادی برای همه هست و مسئولان باید به شکلی قدر حضور و همراهی گسترده مردم را بدانند.

یکی دیگر از شهروندان هم شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را با توجه به شرایط روز جامعه، تحریم ها و اتفاقات اخیر در منطقه و جهان به خصوص جنگ غزه و ایجاد نامنی‌ها و ترورها یک وظیفه حیاتی دانست و گفت: جدا از مسائل اقتصادی حاکم بر جامعه، ایرانی بودن حکم می‌کند که امسال باشکوه‌تر از سال های قبل در این مراسم بزرگ ملی شرکت کنیم. 

به گفته وی با حضور گستره به جبهه استکبار نشان خواهیم داد ما تا پای جان پای نظام و رهبری هستیم و اجازه دخالت به آن‌ها در امورات کشور را به آن‌ها نخواهیم داد.

عشق به ایران

یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: به عشق کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنم و کاری به جناح راست و چپ ندارم چرا که ایران، مستقل است و نمی خواهم افرادی خارج از کشور بر ما مسلط شوند.

خراشادی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان دهنده اتحاد ملت متحد دانست و تاکید کرد: شرکت نکردن در این همایش بزرگ ملی، راه سلطه دیگر کشورها را بر ما باز می‌کند و سبب می‌شود بقیه برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند پس همه در کنار یکدیگر با یک هدف بزرگ آن هم علاقه به کشور و آرمان های نظام و انقلاب در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

یکی از بانوان بیرجندی نیز گفت: امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصمم‌تر از هر سال دیگری شرکت می‌کنم، چرا که، این اقدام نشان دهنده اتحاد ملت و پایبندی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) است.

تضمین بقای انقلاب

یک جانباز دفاع مقدس نیز گفت : امروز، بزرگ‌ترین عامل بازدارنده در برابر تهدید نظام سلطه، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و حضور گسترده مردم تضمین کننده حیات و بقای انقلاب اسلامی و استمراربخش پیشرفت عزت و سربلندی ایران عزیز خواهد بود. 

«آهنی» به توطئه‌ها، تهدیدها و دسیسه‌های استکبار جهانی و شرایط حساس و پیچیده منطقه اشاره کرد و افزود: با نمایش اتحاد، انسجام و شرکت در راهپیمایی این توطئه ها را همچون گذشته خنثی می کنیم.

یک دانشجوی دانشگاه پیام‌نور بیرجند نیز گفت: مردم با تمام محدودیت‌ها، تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی هر زمان که احساس کرده اند حضورشان در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کارساز است با تمام توان برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی، صحنه را ترک نکرده اند. 

به عقیده «حامد احمدی» مردم ایران، قدر انقلاب و رهبری را می دانند و مطلع هستند که مسیر حفظ ثبات و امنیت، از طریق حضور در صحنه های سیاسی به خصوص راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن می‌گذرد و به هر اندازه که این حضور افزایش یابد نگاه دنیا   به تعامل با ایران متفاوت‌تر خواهد بود و ادبیات دنیا به ایران اسلامی تغییر خواهد بود.

«ابراهیمی» شهروندی که شغل آزاد دارد با اشاره به حوادث اخیر به ویژه طوفان‌الاقصی و نسل کشی در غزه گفت: در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنم چرا که این موضوع نشان دهنده اقتدار ملت و نظام در برابر دشمنان است، افزون بر این مردم با شرکت در این مراسم ملی به نوعی در سرنوشت خودشان دخیل هستند و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نمی‌دهند

تداوم راه شهدا 

بانوی معلمی نیز گفت: با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اجازه نمی‌دهیم زحمات و ایثارگری های شهدا از دست برود و هرجا که حضور و مشارکت مردم در میدان بوده شاهد عقب نشینی قدرت‌ها و دشمنان خارجی بوده ایم.

 به نظر حیدری پیوند ملت با رهبری و نظام ناگسستنی است واین موضوع مهم بارها در راهپیمایی‌ها و انتخابات به اثبات رسیده است. انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده  و حاصل خون هزاران شهید و ایثارگری های فراوان است و در هر شرایط موظف به صیانت از آن هستیم.

یک ورزشکار هم ادامه داد: اگر چه مردم در ظاهر از عملکرد برخی مسئولان و مشکلات معیشتی گلایه دارند ولی هرگز این مشکلات را به پای انقلاب و نظام نمی‌دانند و حضورشان در ۴۵ سال گذشته، مؤید این ادعاست و فردا هم اردوگاه دشمن را با ناامیدی مواجه خواهند کرد. 

حسنی گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند هر چه حضور در این راهپیمایی با شکوه تر باشد اقتدار نظام و خفت دشمنان بیشتر نمایان خواهد شد.

خنثی کردن توطئه ها

یک کارشناس مذهبی، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه همگانی دانست و با تاکید بر این که امسال با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و جهان مردم باید گسترده‌تر از سال‌های قبل در این مراسم شرکت کنند، گفت: این نشان می‌دهد، اگر چه سردمداران آمریکا، اسرائیل و انگلیس برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات و راهپیمایی هزینه زیادی کرده‌اند، اما این تبلیغات هیچ خللی در اراده و انگیزه مردم برای منصرف شدن از شرکت در این مراسم ملی ندارد.

 به گفته حجت الاسلام «محمدی» شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاثیر زیادی در خنثی و نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان دارد.

به اعتقاد وی، هر چند مشکلات اقتصادی موجود در جامعه بر همه  قشرها تاثیر گذاشته است اما بی شک، تاثیری در مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نخواهد داشت.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از