حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

تحویل ۵۷۸ واحد مسکن به متقاضیان در خراسان‌جنوبی

تحویل ۵۷۸ واحد مسکن به متقاضیان در خراسان‌جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز ۵۷۸ واحد مسکونی افتتاح و بیش از ۲ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، علیرضا عباس‌زاده روز چهارشنبه در شورای عالی مسکن با تبریک عید سعید غدیر و گرامیداشت شهدای خدمت گفت: امروز در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، حدود ۶۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به بیش از ۵۱ هزار متقاضی واجد شرایط زمین واگذار شد.

وی ادامه داد: سهم استان خراسان جنوبی در این مرحله افتتاح ۵۷۸ واحد مسکونی و واگذاری زمین به بیش از ۲ هزار نفر متقاضی واجد شرایط بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت چهاردهم نیز برنامه مهم دولت برای تأمین زمین و مسکن مردم با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

عباس‌زاده بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان جنوبی در حال اجرا است و در همه شهرها تأمین زمین انجام شده و بیش از ۶۵ هزار قطعه زمین برای متقاضیان آماده تحویل داریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ واحد مسکن روستایی نیز آماده واگذاری در سطح استان است، عنوان کرد: متقاضیان واجد الشرایط در استان اکنون در حدود ۴۵ هزار نفر قانون نهضت ملی و جوانی جمعیت است.

معاون استاندار با بیان اینکه در همه شهرها مشکل تأمین زمین و واگذاری به متقاضیان واجدالشرایط وجود ندارد، افزود: اکنون آنچه برای ما دغدغه مهم است واگذاری اراضی به متقاضیان در مرکز استان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان موثر در مرکز استان تاکنون به آنها زمین واگذار شده است، تصریح کرد: برای مابقی متقاضیان در شهر بیرجند برنامه الحق اراضی در روستاهای اطراف در دستور کار است.

عباس‌زاده گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان هفته آینده معرفی اراضی جدید مربوط به سایت زعفرانیه و روستاهای اطراف شهر بیرجند را برای پوشش تکمیلی همه متقاضیان واجدالشرایط استان را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: تا پایان شش ماهه اول امسال حدود ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان را تحویل مردم شود.

وی بیان کرد: برنامه نهایی ما برای واگذاری ۲ هزار و ۷۲ واحد انبوه‌سازهی شهر بیرجند را تا دهه فجر امسال خواهد بود.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از