حالت تاریک
سردار مهدوی:

وسعت تفکر بسیج دنیا را درنوردیده است

وسعت تفکر بسیج دنیا را درنوردیده است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: وسعت تفکر بسیج دنیا را درنوردیده است و مرکزیت آن جهان اسلام است.

به گزارش خاورستان، نمایندگانی از مربیان و پیشکسوتان بسیج خواهران و فعالان عرصه های آموزشی و رزمی خواهران، امروز با سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان‌ جنوبی دیدار کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) در این دیدار گفت: بصیرت و اخلاصی که امروز در بسیج خواهران است، اگر در دوران امام حسین(علیه السلام) بود حضرت زینب(س) به اسارت نمی رفت.

سردار مهدوی با بیان اینکه تفکر بسیجی افتخار ماست، افزود: تفکر بسیجی چنان اهمیتی دارد که امام راحل همیشه دعا می کردند که خداوند ایشان را با بسیجیان محشور گرداند؛ این مهم نشان از عمق باور امام خمینی(ره) به تفکر بسیج مردمی بود.

وی، اندیشه و تفکر حاکم بر خواهران بسیجی را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: این نوع تفکر بسیار قیمت دارد و جز بسیج مکتبی پرورش دهنده آن نیست.

سردار مهدوی، از برنامه‌های های مختلف مجموعه سپاه و بسیج برای خدمت رسانی بیش از گذشته به جامعه بزرگ بسیج استان خبر داد‌.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) تاکید کرد: محصول مقاومت بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج باید برای همه دنیا تبیین شود .

همچنین در این دیدار ؛ دکتر فاطمه بصیری پور مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی، به اهمیت تلاش خستگی ناپذیر بسیجیان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و بر آمادگی همه جانبه بسیج خواهران در تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

در ادامه مربیان و پیشکسوتان بسیج به بیان انتقادات، پیشنهادات، راهکارها و دغدغه های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از