حالت تاریک
پایان استعمار فرا رسیده است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پایان استعمار فرا رسیده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قرن آینده قرن اسلام است و پایان استعمار فرا رسیده است و آن چه مربوط به تمدن اسلامی گفته می‌شود در گرو کار جهادی هیئات مذهبی و نهادهای فرهنگی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه‌شنبه در دیدار با رئیس سازمان هیئات و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: انقلاب اسلامی و مردم آماده به کار و نهادهای فرهنگی و هیئات مذهبی از ظرفیت‌های ناشناخته هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون شرایط جهان مساعد است،تصریح کرد: با همه تلخی‌ها اما شرایطی ایجاده شده که هرگز تاکنون نبوده است و هیئات مذهبی امروز نقش بین‌المللی را بر عهده دارند وقتی که همایش اربعین از ایران صادر می‌شود.

نماینده ولی فقیه ر خراسان جنوبی افزود: گرایش مردم جهان امروز به سمت جبهه حق است و مسئله تبیین را که بسیار بر روی آن تاکید می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد.

عبادی با تأکید بر لزوم استفاده از این ظرفیت و شرایط که حالت بین‌المللی پیدا کرده و باعث بیداری جهانی شده است، گفت: مردم جهانی باید تغذیه فکری شوند و ریشه آن در ارتباط هیئاتی قرار دارد.

امام جمعه بیرجند با بیان وجود شعرای باایمان و دانش و با تجربه‌ای در سطح کشور، تصریح کرد: بخش عظیمی از پیروزی‌های انقلاب اسلامی که به بهمن ۵۷ وصل شد، بخاطر تاثیر شعرا بودند امروز هم شعر آنان تاثیرگذار است لذا باید با کمک صاحب‌نظران و تحلیل‌گران همه محتواها لازم را تحویل شعرا قرار دهید.

وی تاکید کرد: بدانید مردم از ما آماده‌تر هستند و باید با دیدگاه بصیر و کارشناسی شده پیام‌های کربلا ۶۱ را متناسب با کربلای ۱۴۰۳ تنظیم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خواه و ناخواه اسلام پیروز می‌شود و قرن آینده قرن اسلام است و پایان استعمار فرا رسیده است و آن چه مربوط به تمدن اسلامی گفته می‌شود در گرو کار جهادی هیئات مذهبی و نهادهای فرهنگی قرار دارد.

عبادی بیان کرد: هرچه سریعتر، علمی‌تر و همه جانبه‌تر کار کنید، اجل استعمار زودتر فرا می‌رسد و باید خود را آماده کنیم و این آمادگی نیاز به اسباب به‌روز بودن دارد.

انتهای خبر/10

 

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از