حالت تاریک
پلمب منازل خرده‌فروشان موادمخدر در بیرجند

پلمب منازل خرده‌فروشان موادمخدر در بیرجند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی از پلمب دو منزل مسکونی خرده‌فروش موادمخدر در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از خبرگزاری پلیس، محمدحسن اکبری در تشریح این خبر گفت: با توجه به گزارش‌ها و اخبار واصله مردمی و نارضایتی شهروندان در مورد برپایی پاتوق استعمال موادمخدر و تجمع خرده‌فروشان در یکی از محله‌های شهرستان بیرجند، موضوع برای بررسی بیشتر در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، منازل خرده فروشان موادمخدر را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری کلانتری ۱۳ و یگان امداد انتظامی شهرستان بیرجند محل‌های مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی بیان کرد: با دستور مقام قضایی، دو واحد مسکونی در این رابطه پلمب شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در سرایان

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیونت مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

مهدی شکوهی‌راد اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از دو دستگاه کامیونت، مقدار ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند که فاقد هرگونه مجوز حمل بود و متهمان قصد انتقال سوخت قاچاق به مقصد استان سیستان و بلوچستان را داشتند.

وی افزود: در این رابطه دو دستگاه کامیونت توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سرایان گفت: برخورد با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی در دستور کار پلیس است و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه و جاده‌ها اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

۴۵ راس احشام فاقد مجوز به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه نیز گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احشام، ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

هادی سلمانی افزود: ماموران در بازرسی از کامیونت، تعداد ۴۵ راس گوسفند که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی و حمل بود را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی احشام فاقد مجوز حمل را بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی زیرکوه از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و احشام، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از