حالت تاریک
در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

140 خودرو متخلف در بیرجند توقیف شد

140 خودرو متخلف در بیرجند توقیف شد

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از توقیف ۱۴۰ دستگاه خودرو ی متخلف و هنجارشکن در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علیرضا عباسی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی مطالبات و درخواست‌های مکرر مردمی در خصوص برخورد با مزاحمت‌های خیابانی توسط تعدادی از رانندگان متخلف و به جهت ایجاد آرامش خصوصاً در ایام تعطیل و ساعات پایانی شب ماموران پلیس راهور با همکاری یگان‌های انتظامی طرح ارتقاء امنیت و آرامش را شهرستان بیرجند اجرایی کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با خودروهایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ‌های غیرمجاز و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شدند برخورد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح از ابتدای خردادماه تعداد ۸۰ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ متنقل شدند، افزود: همچنین تعداد ۶۰ دستگاه خودرو نیز به صورت سیستمی توقیف شد.

عباسی با اشاره به اینکه از ابتدای خرداماه در اجرای این طرح، ۵۵۰ دستگاه خودروی هنجار شکن و متخلف اعمال قانون شدند، بیان کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی خودروهای متخلف به مدت ۲۰ روز در پارکینگ توقیف و در پایان پس از رفع نقص و انجام سیر مراحل قانونی خودرو آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در صورت تکرار تخلف و سابقه قبلی، خودرو متخلف به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می گذارند قدردانی کرد و گفت: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

عباسی تأکید کرد: همچنین از شهروندان درخواست می‌شود هنگام در اختیار گذاشتن خودرو به فرزندانشان مراقبت و نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند. 

 

انتهای خبر/10

140 خودرو متخلف در بیرجند توقیف شد
140 خودرو متخلف در بیرجند توقیف شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از