حالت تاریک
سرپرست اداره‌کل راه و‌شهرسازی خراسان جنوبی اعلام کرد:

پیشرفت ۱۵.۴ درصدی نهضت مسکن در استان

پیشرفت ۱۵.۴ درصدی نهضت مسکن در  استان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به ۳۹ سایت طرح نهضت ملی مسکن به متراژ هزار و ۵۴۵ هکتار در خراسان جنوبی، گفت: در مجموع طرح نهضت ملی مسکن در استان ۱۵.۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خاورستان، میر محمد مودی در هجدهمین جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: گفت: تاکنون ۱۰۹ هزار و ۲۵۴ نفر در استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۹۰۴ نفر واجد شرایط تأیید نهایی شده‌اند.

 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۹ هزار نفر آورده بالای ۴۰ میلیون تومان داشته‌اند، افزود: در خراسان جنوبی برای ۳۰ هزار و ۲۹۰ نفر تأمین زمین انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۷۴۹ نفر پروانه ساختمانی دریافت کردند، گفت: همچنین تاکنون هشت هزار و ۸۹۸ واحد مسکونی به مرحله اتمام فونداسیون، ۲ هزار و ۴۰۲ واحد اتمام سفت‌کاری و ۷۱۶ واحد هم عملیات ساختمانی آن به اتمام رسیده است.

 

مودی با اشاره به ۳۹ سایت طرح نهضت ملی مسکن به متراژ هزار و ۵۴۵ هکتار در خراسان جنوبی، تصریح کرد: در مجموع طرح نهضت ملی مسکن در استان ۱۵.۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.



سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در شهرستان‌های طبس و نهبندان نیازمند الحاقات جدید درخصوص ساخت نهضت ملی مسکن هستیم.

 

وی به مشکل بانک‌ها و روند کند پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۴ هزار ۳۳۱ نفر در استان به پنج بانک عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۶۶ واحد تعیین شعبه شده و با هفت هزار و ۳۳۳ نفر انعقاد قرارداد انجام شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از