حالت تاریک

۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی کشف شد

۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان و توقیف پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از پایگاه خبری پلیس، یدالله دهقان روز سه‌شنبه گفت: ماموران انتظامی استان در راستای مبارزه و برخورد با خودروهای موسوم به شوتی، هنگام کنترل جاده‌های استان به پنج دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروهای توقیف شده، مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه پنج دستگاه خودرو توقیف و پنج نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از