حالت تاریک
در دولت سیزدهم؛

۱۸۴ کیلومتر راه روستایی در خراسان‌جنوبی ساخته شد

۱۸۴ کیلومتر راه روستایی در خراسان‌جنوبی ساخته شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۱۸۴ کیلومتر راه روستایی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در استان ساخته شده‌ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»،اسدالله جلال‌زاده امروز در نشست خبری با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، گفت: طول راه‌های استان ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است که از این مقدار بالغ بر ۱۰ هزار کیلومتر آسفالت است.

وی  از اجرای ۲ هزار و ۳۹ کیلومتر روکش آسفالت و نگهداری راه‌های استان در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: همچنین ۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط‌کشی  راه‌ها، عملیات اجرایی شیار لرزاننده- رامبل در ۲۱۹ کیلومتر و  روشنایی راه‌ها به طول ۲۰ کیلومتر در استان اجرا شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های استان خراسان جنوبی نقاط حادثه‌خیز است نقاط پرحادثه رفع شده مصوب ۱۱ مورد است که از این تعداد سه نقطه در دست اقدام است و، ۲۷ نقطه پرحادثه غیرمصوب هم در طی سه سال انجام شده است.

جلال‌زاده بیان کرد: ااجرای عملیات نصب گاردریل و همزمان بالی شکل کردن و نصب حفاظ در ۷۵ کیلومتر و طراحی، ساخت، جانمایی و نصب تابلو در ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای ۳۸۰ کیلومتر شیب شیروانی و تبدیل ۲۱ آبنما به پل از دیگر خدمات دولت سیزدهم است، افزود: در سه سال اخیر، چهار باب باب مجتمع خدمات رفاهی  و سه باب راهدارخانه در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی دولت سیزدهم بیش از ۵ میلیون مسافر جابه‌جا و ۲۱ میلیون تن کالا حمل شده است، گفت: در مدت یاد شده، کالای ترانزیت شده بیش از یک میلیون تن و میزان کالای حمل شده صادرات یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۱۲ تن بوده است.

جلال‌زاده افزود: ۱۸۴ کیلومتر راه روستایی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در استان ساخته شده‌ است.       

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از