حالت تاریک
۱۸ کیلومتر راه روستایی در خراسان‌جنوبی
معاون اداره کل‌ حمل و نقل خراسان‌جنوبی:

۱۸ کیلومتر راه روستایی در خراسان‌جنوبی

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۸ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۸۵ میلیارد ریال احداث شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، حمید سهرابی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۷۲ میلیارد ریال زیرسازی و آماده آسفالت گردیده که از این مقدار ۱۸ کیلومتر راه روستایی استان با اعتبار ۶۸۵ میلیارد ریال تکمیل و آسفالت شده است. 

سهرابی با اشاره به اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستاها موجب توسعه بیش از پیش آن می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال نیز ۸۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان بهسازی و تکمیل شود.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: با تکمیل و احداث راه روستایی پیش بینی شده تا پایان سال جاری در استان تعداد ۲۶ روستا با جمعیت ۱۷۷۴ خانوار روستایی در خراسان جنوبی از راه آسفالته مناسب بهره مند خواهند شد.

 سهرابی اظهار کرد: راه‌های روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل احداث و نگهداری طول راه‌های روستایی است.

وی یادآور شد: خراسان‌جنوبی دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است که در حال حاضر ۵۹۶۷ کیلومتر آن آسفالت شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از