حالت تاریک
از ابتدای امسال تاکنون؛

۳۷باند قاچاق موادمخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شد

۳۷باند قاچاق موادمخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام ۳۷ باند قاچاق موادمخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ تن و ۵۸۳ کیلوگرم نواع مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حسن شجاعی‌نسب امروز در جمع خبرنگاران استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوسف اخباری مبنی بر حمل و انتقال محموله مواد مخدری در این شهرستان دریافت کردند که موضوع را بررسی و در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در همین رابطه دو دستگاه خودرو پیش از حمل موادمخدر در مسیر توسط همکاران انتظامی در یک اقدام غافلگیرانه و عملیاتی توقیف می‌شود، گفت: ۴۴۶ کیلوگرم مواد مخدر از انواع مخدر در بازرسی از این  خودروها توسط ماموران انتظامی استان کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد:  در این زمینه دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

شجاعی‌نسب با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۷ تن و ۵۸۳ کیلوگرم نواع مخدر در استان کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: در همین رابطه ۳ هزار و ۲۲۲ هزار نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و ۵۰۶ دستگاه خودرو توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در ادامه همچنین از شناسایی و انهدام ۳۷ باند موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

کشف ۲ میلیون و۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق 

وی از کشف ۲ میلیون و۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال خبر داد و افزود: در این رابطه هزار و ۶۶۰ دستگاه خودرو شوتی نیز توقیف شده است و همچنین با تمرکز بر دستگیری عوامل اصلی قاچاق سوخت، چهار باند سازمان‌یافته در این زمینه شناسایی و منهدم شدند.

شجاعی‌نسب با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در استان ۱۶۰ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون بوده است، تأکید کرد: مبارزه جدی با قاچاقچیان به نفع مردم و بر علیه قاچاقچیان کماکان تدوام خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از همکاری خوب مردم در مأموریت‌های انتظامی و اجرایی قدردانی کرد و افزود: همچنان انتظار است مردم در کنار خادمان خود در فراجا باشند تا بتوانیم مبارزه و مقابله جدی را در جهت امنیت و آرامش آنان داشته باشیم.

وی به قاچاقچیان هشدار داد که ماموران انتظامی استان با فداکاری و تقدیم جان خود تا آخرین نفس به نفع مردم در مقابل آنان ایستاده‌اند.

انتهای خبر/10 

۳۷باند قاچاق موادمخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شد
۳۷باند قاچاق موادمخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شد
۳۷باند قاچاق موادمخدر در خراسان‌جنوبی منهدم شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از