حالت تاریک
رئیس ستاد دیه خراسان‌جنوبی خبر داد؛

۵۵ زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌جنوبی چشم انتظار رهایی

۵۵ زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌جنوبی چشم انتظار رهایی

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از برگزاری جشن گلریزان در بیرجند خبر داد و گفت: هم اکنون ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد با ۲۱ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای رهایی هستند..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حسین حسین‌پور امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همه ساله در نیمه رمضان انجام می‌شد و امسال به دلیل تعطیلات نوروزی کمی به تعویق افتاد.

وی از برگزاری جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد امروز یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن غدیر سپاه در بیرجند خبر داد و گفت:  کمک‌های اصناف در جشن گلریزان امسال برای آزادی زندانیان، از مالیاتشان کم می‌شود.

 مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی تصریح کرد: صنوفی که مالیات دارند، در صورتی که مبلغی را به حساب ستاد دیه کمک کنند، به تناسب همان مبلغ از مالیاتشان کم می‌شود که با این کار به دو هدف می‌رسیم؛ یکی اینکه مالیات صاحب صنف کم می‌شود و هم برای زندانیان حل مشکل صورت می‌گیرد.

حسین‌پور ببان کرد: سال گذشته ۳۳ درصد پرداختی‌های صورت گرفته به ستاد دیه در خراسان جنوبی، مربوط به اصناف بوده است.

وی ادامه داد: پارسال زمینه آزادی ۱۳۰ نفر در خراسان جنوبی فراهم شد که بدهی آن‌ها ۱۶۲ میلیارد تومان بوده است و حدود ۱۰۸ میلیارد تومان آن را شاکیان بخشیدند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی پارسال رتبه اول کسب رضایت شاکی را در کشور کسب کرد و با کمک مردم می‌توانیم این رتبه‌ها را تکرار کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از مردم خواست تا کمک‌های خود را به ستاد دیه پرداخت کنند تا بتوانند از طرق مختلف زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنند.

وی در پایان افزود: هم اکنون ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد با ۲۱ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های خراسان جنوبی محبوس و چشم انتظار کمک‌های خیران در ماه مبارک رمضان برای آزادی از زندان هستند تا به آغوش گرم خانواه‌ها خود بازگردند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از