حالت تاریک

۵خودرو حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

۵خودرو حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ۴هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف و پنج دستگاه خودرو شوتی توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین عرب روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌ها به چهار دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار ۴ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه پنج خودرو توقیف و پنج متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

محمود زال‌بیکی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و دو متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از