حالت تاریک
۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی کشف شد

۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی کشف شد

بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با هوشیاری ماموران انتظامی در شهرستان‌های درمیان و سرایان خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» و به نقل از خبرگزاری پلیس، رمضان مرادی از کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق دپو شده در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و قاچاق فرآورده‌های نفتی در یکی از مرغداری‌های حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان درمیان پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل شناسایی شده، هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

مردادی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴ هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق در سرایان

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان هم گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح برخورد با خودروهای سوختی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های این شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

مهدی شکوهی‌راد افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار ۴ هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه کشف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر شدند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: مبارزه با قاچاق از اولویت‌های ماموریتی پلیس است و همه تلاش خود را به کار می‌گیرد که با این پدیده شوم مبارزه و جلوی آن گرفته شود تا گام‌های موثری در راستای رونق تولید برداشته شود.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از