حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

‌دعوت به تیم ملی بوکس امیدهای کشور

‌دعوت به تیم ملی بوکس امیدهای کشور

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از دعوت به اردوی ملی بوکس، برترین‌های پاورلیفتینگ شرق کشور، برترین‌های فوتبال‌روی‌میز بیرجند،دارتر در رنکینگ کشوری‌ وجود دارد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»مصطفی رسانی مقدم بوکسور ۵۷ کیلوگرم باشگاه بوکس ۳۱۳ بیرجند که در مسابقات اخیر انتخابی تیم ملی امید در مقابل قهرمانان کشور با بازی‌های درخشان و نزدیک موفق به کسب عنوان سوم شده بود به اردوی تیم ملی در بهمن ماه جاری به میزبانی استان تهران دعوت شد.

اردوی تیم ملی از ۷ تا ۲۰ بهمن ماه جاری به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

برترین‌های پاورلیفتینگ شرق کشور

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های شرق کشور یادواره شهدای تروریستی کرمان و با حضور ۴ استان، خراسان شمالی،رضوی،جنوبی و کرمان و شرکت ۱۵ شهرستان از سراسر کشور و حضور ۳۰۰ ورزشکار در این دوره از مسابقات برگزار شد.

این مسابقات به مدت دو روز در سالن ورزشی آزادی شهرستان قائنات برگزار شد.

برترین‌های فوتبال‌روی‌میز بیرجند

 درمسابقات فوتبال‌روی‌میز بیرجند نوجوانان گرامیداشت ولادت حضرت علی و روز پدر که با حضور ۸ تیم به صورت دو حذفی برگزار شد تیم پدر و پسر جواد بهشتی پور رئیس مشاوره اداره کل آموزش و پرورش مقام اول و هادی رجایی معاون اجرایی دبیرستان شریفی پناه مقام دوم  و سعید یوسفی از اداره بهزیستی مقام سوم دست یافتند و در مسابقات فوتبال‌روی‌میز دوره نو‌نهالان پدر و پسر که با حضور ۵ تیم که به صورت دو حذفی انجام شد، رضا خیاط ذیحساب اداره کل دارایی مقام اول و مهدی انوری مقدم از دبیرستان کسروی حاجی آباد مقام دوم و مرتضی حسن‌پور از هواپیمایی ایران ایر به مقام سوم دست یافتند.

مسؤلیت برگزاری مسابقات برعهده امین چهاردهی و هادی رجایی و مهدی انوری مقدم بود. 

دارتر در رنکینگ کشوری‌ سمنان

سیده ملیحه قریشی زادگان بانوی دارتر استان خراسان‌جنوبی از شهرستان طبس به عنوان نماینده استان خراسان‌جنوبی در مسابقات دارت رنکینگ آزاد کشور شرکت کرده و به رقابت با حریفان خود از سراسر کشور خواهد پرداخت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از