حالت تاریک
همزمان با میلاد پیامبر اسلام (ص) برگزار شد؛

جشن قرآنی چلچراغ آیه‌ها در خراسان جنوبی

جشن قرآنی چلچراغ آیه‌ها در خراسان جنوبی

همزمان با شب میلاد حضرت محمد (ص)، جشنی به عنوان «چلچراغ آیه‌ها» در شهرستانهای مختلف استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خاورستان، همزمان با میلاد پیامبر اسلام (ص)، جشن قرآنی چلچراغ آیه‌ها در شهرستان درمیان به میزبانی روستای سیّدان دارالسیادة برگزار شد.

 

همچنین در این شهرستان شاهد برگزاری آیین محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدّس قرآن کریم با حضور پررنگ مردمان وحدت‌ساز شهرستان تلفیقی درمیان در  سالن همایشات آستان مقّدس امامزاده سیّدمرتضی (ع) بودیم.

 

 ویژه برنامه تجلیل و قدردانی از ممتازان مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم شهرستان درمیان نیز به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان برگزار شد. 

 

همچنین اختتامیه مرحله مقدماتی فراگیرترین مسابقات قرآن جهان و مراسم چلچراغ آیه‌ها نیز با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه این شهرستان و مردم این شهرستان به مناسبت هفته وحدت در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) با اجرای گروه سرود، مولودی‌خوانی و اجرای قاریان ممتاز برگزار شد.

 

در این محفل علیرضا بیژنی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

 

اختتامیه مرحله مقدماتی فراگیرترین مسابقات قرآن جهان همراه با جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سربیشه برگزار شد و این برنامه همراه با برگزاری برنامه‌‌های متنوع و تقدیر از داوران و متسابقین قرآن منتخب مرحله‌ی حوزه ای بود.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از