حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت‌آور است

حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت‌آور است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: حضور هر چه بیشتر و قوی‌تر مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی امنیت‌آور است و در سایه امنیت، توسعه اتفاق می‌افتد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز در جمع مردم روستای دلاکان این شهرستان اظهار کرد: امروز مثل گذشته نیست که ابرقدرت‌ها برایمان بنویسند، ما انقلاب کردیم که کسی دیگر برایمان دیکته ننویسد.

به گفته وی شرایطی که امروز بر کشور حاکم است به برکت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم کسی برایمان دیکته ننویسد باید وحدت داشته باشیم و به برکت همین وحدت و همدلی و اتکا به نیروی جوان وداخل است که کارخانه‌های تعطیل و پروژه‌های برزمین مانده از سال‌های قبل یکی پس از دیگری فعال و به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدوی ادامه داد: هیچ کس دلش برای ما نمی‌سوزد و خودمان باید دست به دست و با اتحاد برای حل مشکلات کشورمان تلاش کنیم.

وی افزود: امسال رویداد بسیار مهمی را در پیش داریم و مشارکت در انتخابات بسیار مهم است وهمه باید تلاش کنیم مشارکت عمومی را بالا ببریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: حضور هر چه بیشتر و قوی‌تر مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی امنیت‌آور است و در سایه امنیت، توسعه اتفاق می‌افتد و افرادی که انتخاب می‌شوند کارآمد باشند و بتوانند از حق مردم دفاع کنند و مدیریت داشته باشند. 

مهدوی در پاسخ به برخی مطالبات مردم روستا ازجمله ایزوگام مسجد و قنات روستا قول مساعد و پیگیری داد.

گفتنی است، امروز همچنین اجرای روکش آسفالت محور آفریز - کومیران به طول ۱۳ کیلومتر با تامین ۴۵۰ تن قیر از ناحیه بسیج سازندگی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و بهر‌ه‌مندی ۴۷ خانوار، پروژه آبرسانی به روستای دلاکان بخش سده قاینات با اعتبار۳.۵ میلیارد تومان و ساختمان اداری حوزه های مقاومت بسیج شهید بهشتی و آل‌طه آرین‌شهر با اعتبار ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت‌آور است
حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت‌آور است
حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت‌آور است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از