حالت تاریک
استاد حوزه علمیه انتقاد کرد؛

سکوت‌ مرگبار جامعه‌جهانی در قبال تجاوز به‌زنان غزه

سکوت‌ مرگبار جامعه‌جهانی در قبال تجاوز به‌زنان غزه

استاد حوزه علمیه خواهران بیرجند با محکومیت هتاکی و تجاوز به زنان مسلمان در غزه توسط سربازان صهیونیستی، از سکوت مرگبار جامعه جهانی و مدعیان حقوق زن و انسانیت در مقابل این جنایات انتقاد کرد.

فاطمه‌صغری حجی‌پور، مشاور و استاد حوزه علمیه خواهران بیرجند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در تعرض به نوامیس مسلمانان در غزه اظهار کرد: مجامع بین‌المللی در واقع مجامع خودساخته امریکا و اسرائیل و حامی استکبار و استعمار هستند و منافع آنان را تأمین می‌کنند.

وی در ادامه افزود: برای فوت یک زن بر اثر بیماری در ایران کارزاری به راه انداختند که تا چند ماه شرایط کشور ناآرام و ملتهب بود اما در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و تعرض به نوامیس مسلمانان در حالی که در بیمارستانی در غزه پناه گرفتند، بی‌اعتنا  و ساکت هستند.

حجی‌پور با اشاره به اینکه پرونده جنایت‌های رژیم صهیونیستی روز به روز قطورتر می‌شود، گفت: صهیونیست‌ها متجاورز به جان، مال و نوامیس مسلمانان هستند و از هیچ جنایتی فروگذار نیستند، دیگر از این جنایت آنان بدتر وجود ندارد؛ باید چه جنابت دیگری انجام دهند که مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی و اعراب بیدار شوند؟ 

استاد حوزه علمیه یادآور شد: وقتی خبر تهاجم سربازان معاویه به شهر انبار در سال ۳۸ هجری، و سستی مردم به امام علی(علیه‌السلام) ابلاغ شد، ایشان فرمودند: «به من خبر رسیده که مردی از لشکر شام به خانه زنی مسلمان و زنی غیرمسلمان که در پناه حکومت اسلام بوده وارد شده، و خلخال و دستبند و گردن‌بند و گوشواره‌های آنها را به غارت برده، در حالی که هیچ وسیله‌ای برای دفاع، جز گریه و التماس کردن، نداشته‌اند. اگر برای این حادثه تلخ، مسلمانی از روی تأسّف بمیرد، ملامت نخواهد شد، و از نظر من سزاوار است.»

وی با انتقاد شدید از سکوت مرگبار جامعه جهانی و مدعیان حقوق زن در مقابل هتاکی و تجاوز به زنان پناهده در بیمارستان شفا در غزه توسط سربازان صهیونیستی، گفت: اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو گردد و به فرموده امام راحل فرمودند با یک سطل آب به دست هر مسلمانی می‌توانست از بین برود.

استاد حوزه علمیه بیرجند با بیان اینکه سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی دور از انسانیت است، تأکید کرد: جنایت و هتاکی رژیم صهیونیستی به نوامیس مسلمانان در غزه درد بسیار بزرگی است که امیدواریم موجب بیداری اسلامی واقعی و جوشش غیرت جوانان شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از