حالت تاریک
فعال قرآنی؛

مدعیان حقوق‌بشر چشمان‌خود را به‌روی جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند

مدعیان حقوق‌بشر چشمان‌خود را به‌روی جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند

فعال قرآنی در بیرجند گفت: مدعیان حقوق بشر در مجامع بین‌المللی امروز چشم‌های خود را بر جنایات صهیونیست‌ها و این همه قتل و غارت و کشتار زنان بی‌گناه، تجاوز و هتک حرمت، عدم رعایت قوانین جنگی و نسل‌کشی در سرزمین فلسطین بسته‌اند.

فاطمه هادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» در محکومیت فجایع انسانی صهیونیست‌ها و تعرض و کشتار زنان بی‌پناه در بیمارستان شفا غزه گفت: ای کاش این خبر واقعیت نداشته باشد، شرم دارم از بیان کلمات، وای بر مسلمانی ما.

وی افزود: چگونه دَم از مسلمانی و شیعه بودن بزنم و همراه باشم با سکوت کامل مجامع بین المللی در تمام سطوح رسمی در برابر فاجعه انسانی کنونی که توسط اشغالگران وحشی در بیمارستان شفا و مناطق اطراف آن ایجاد شده است.

این فعال حوزه علوم قرآنی با بیان اینکه مولایمان امام علی(ع) می‌فرماید: اگر از پای یک زن یهودی خلخالی به ظلم و جنایت بیرون بیاورند، انسان خوب است از غصه بمیرد، تأکید کرد: پس کجایند حکام کشورهای عربی و انسان‌های آزاده و آزادیخواه جهان؟ کجایند امت واحده اسلام؟ مگر پیامبر مهربانی و رحمت نفرمود: هر کسی فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد را بشنود اما به یاری آن مظلوم برنخیزد مسلمان نیست.

هادی گفت: امروز مدعیان حقوق بشر در مجامع بین المللی امروز چشم‌های خود را بر این همه قتل و غارت و کشتار زنان بی‌گناه، محاصره، ایجاد قحطی، تجاوز و هتک حرمت، عدم رعایت قوانین جنگی و نسل‌کشی در سرزمین فلسطین بسته‌اند.

وی ادامه داد: عملکرد سازمان‌ها بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در جنگ غزه نشان داد که هدف از تشکیل آنها فقط فقط اهداف شوم کشورهای ابرقدرت و مستکبر دنیا است.

این فعال قرآنی عنوان کرد: چگونه رژیم غاصب صهیونیستی جزو کمیسیون حقوق زنان سازمان ملل باشد در حالی که دست او به خون بیش از 25 هزار زن و کودک بی‌گناه غزه آلوده است؟ چگونه ادعای حقوق زنان دارد درحالی که 70 درصد کشته‌شدگان زنان و کودکان بی‌گناه هستند.

هادی بیان کرد: جهان عرب که روزگاری به غیرت خود می‌نازید به واسطه برخی حکام بی‌غیرت و مزدورش اینچنین به خفت و خاری تن داده است که چنین غم‌ها و جنایات بزرگی را می‌بیند و در انجام وظایفش کوتاهی می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از