حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت مرکز شهرستان درمیان:

کشتار مردم غزه نتیجه عدم وحدت مسلمانان است

کشتار مردم غزه نتیجه عدم وحدت مسلمانان است

امام جمعه اهل سنت مرکز شهرستان درمیان با بیان اینکه کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در غزه نتیجه عدم انسجام و وحدت مسلمانان جهان است، گفت: وحدت امت اسلامی بیش از هر چیزی دشمنان را مأیوس می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، مولوی سید احمد عبداللهی صبح چهارشنبه در همایش بزرگ امت محمد(ص) درشهر اسدیه گفت: امروز مسلمانان از هر زمانی بیشتر به وحدت نیاز دارند. خدا در قرآن اول از همه امر به تقوا کرده است و کسی می‌تواند وحدت را در جامعه نهادیه کند که از خدا بترسد.

وی متذکر شد: کسانی که در بین مسلمانان اخلاف ایجاد می‌کنند از خدا نمی‌ترسند و دغدغه آنان را ندارند.

امام جمعه اهل سنت مرکز شهرستان درمیان با اشاره به ایجاد اتحاد و اخوت در جامعه آن روز از بزرگترین کارهای پیامبر اسلام است، ادامه داد: ما وظیفه داریم که وحدت را به خصوص امروز حفظ کنیم که در حقیقت غیرت مسلمانان در مرحله آزمایش  قرار گرفته است.

عبداللهی با بیان اینکه حرکت ظالمان و جنایتکاران وحشی صهیونیست نسبت به مسلمانان آزمونی برای غیرت مسلمانان است، افزود: جرأت دشمن نسبت به کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در غزه متاسفانه نتیجه ضعف و عدم انسجام مسلمانان جهان است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به اینکه باید همه خود به وظیفه اسلامی خود برای وحدت عمل کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور تأکید داشتند که مسئله امت اسلامی به هیج وجه فراموش نشود.

عبداللهی با بیان اینکه وحشت کفار و استکبار از اتحاد مسلمانان است، تصریح کرد: وحدت امت اسلامی بیش از هر چیزی دشمنان را مأیوس می‌کند همانگونه که اختلاف مسلمان هم به آنان جرأت جسارت می‌دهد.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش رهبری امروز یکی از واجبات قطعی حمایت از مظلومان غزه و فلسطین است و اگر کسی از این تکلیف سرپیچی کند، قطعاً نزد پروردگار مورد سؤال قرار خواهد گرفت.

عبداللهی متذکر شد: بی‌تفاوتی مسلمانان و جامعه اسلامی نسبت به همدیگر از ضعف اعتقاد است امیدواریم خدا به ما توفیق دهد که در راستای وحدت دلسوزانه و با اعتقاد گام برداریم.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از