حالت تاریک
«تداوم راه» تنها خواسته شهدا است
پدر شهید علیرضا مؤذن:

«تداوم راه» تنها خواسته شهدا است

پدر شهید علیرضا مؤذن با تأکید بر اینکه «تداوم راه» تنها خواسته هر شهیدی است، گفت: صهیونیست و آمریکا بدانند که ملت ایران همانگونه که ۴۵ سال استقامت کردند، همچنان مقاومت خواهند کرد و ان‌شاءالله پوژه دشمنان را به خاک می‌مالیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه نامگذاری شده است. رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با دلاوری،  ایمانی محکم، عزمی راسخ و استوار در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در مقابل دشمن متجاور چنان دفاع جانانه‌ای کردند که در تاریخ جنگ‌های معاصر بی‌سابقه و بی‌نظیر است.

جنگ هشت سال دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، دورانی که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از  همه داشته‌هاشان گذشتند و در میدان‌های نبرد با دشمن بعث و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع نمودند.

بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی و حضور غرورآفرین رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی اکنون نیز فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما زنده است. باز هم اگر صحبت از دفاع از میهن اسلامی‌مان به میان آید جوانان و نوجوانان ما همانند آن دوران به صحنه می‌آیند، حضور مدافعان حرم در جبهه حق علیه باطل و شهدای مرزبان و شهدای امنیت گواه این ادعا است.

شهید مرزبان ستوان‌یکم «علیرضا موذن» فرمانده پاسگاه مرزی چکاب، از جوانان دهه هفتادی است که شامگاه سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

پدر شهید مؤذن در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: شهدا همه در اخلاق فردی، رفتار اجتماعی و سیاسی عالی بودند و خداوند هم گل‌ها را می‌چیند.

وی با بیان اینکه فرزند شهید در انجام کارهای خیر و کمک به نیازمندان پیشقدم بود، افزود: هرگز احساس نکردم که علیرضا را از دست داده‌ام، او هر لحظه کنار من است چون براساس آیات قرآن باور دارم کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند.

این پدر شهید با تأکید بر اینکه وظیفه همه ما این است که راه شهیدان را ادامه دهیم و «تداوم راه» تنها خواسته هر شهیدی است، عنوان کرد: صهیونیست و آمریکا و همه دشمنان اسلام و بشریت بدانند که ملت ایران همانگونه که ۴۵ سال استقامت کردند، همچنان مقاومت خواهند کرد و ان‌شاءالله پوژه دشمنان را به خاک می‌مالیم. 

وی در ادامه افزود: شهدا نخستین افراد پیرو  راه امام(ره) و ولایت فقیه بودند و تا آخرین قطره خون خود در راه ولایت و رهبری ماندند.

موذن عنوان کرد: شهدا بصیرت داشتند و بابصیرت راه جهاد و شهادت پیدا کردند و امروز وظیفه ما این است که ادامه دهنده راه شهادت و جهاد این عزیزان باشیم.

وی با تاکید به موضوع رسانه و نقش تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان گفت: رسانه ها و خبرنگاران نقش موثر و بی نظیری در تبیین پیام شهدا و دفاع مقدس دارند همانطور در دفاع مقدس شهدا با اسلحه خود جنگیدند امروز وظیفه شما خبرنگاران است که با قلم و نوشته های خود در جنگ رسانه‌ای عملیات دشمن را خنثی و به آن حمله کنید .

وی اضافه کرد: شهدا با خون خود انقلاب و نظام را حفظ کردند و امروز وظیفه ما این است که در بخش های مختلف کشور با جهاد و خود گذشتی و پشت سر ولایت حرکت کنیم. 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از