حالت تاریک
«نماز جمعه نصر» پیروزی انسانی و اسلامی بود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

«نماز جمعه نصر» پیروزی انسانی و اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب در سطح جهانی عکس‌العمل آن یک پیروزی انسانی و اسلامی جدید بود که دشمن را هم به تواضع واداشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در مراسم آغازین هفته ملی کودک در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند، گفت: شهادت سید حسن نصرالله به رسوایی بیش از پیش آمریکا و اسرائیل کشیده شد و در عین‌ حال این ضایعه بزرگ، پیروزی جدیدی به همراه داشت. 

وی ادامه داد: نماز جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب در سطح جهانی عکس‌العمل آن یک پیروزی انسانی و اسلامی جدید بود که دشمن را هم به تواضع واداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، انسان‌شناسی را از مهمترین موضوعات جهان عنوان کرد و افزود: بی‌تفاوتی به حقوق بشر در دنیای امروز، نشانگر آن است که شناخت درستی از انسان وجود ندارد.

عبادی متذکر شد: در قرن‌های اخیر خائنین بین‌المللی با ایجاد تشکیلاتی به ترویج تفکرات ضد بشری همت گماشته‌اند که نتیجه آن بی‌مسئولیتی جهان در برابر جنایات و کشتار هزاران نفر در دنیا است.

وی ادامه داد: توسعه فساد توسط لیبرال دموکراسی غرب بدترین آفت بشر است و همه باید کمک کنند تا از این پیچ تاریخی به خوبی عبور کنیم.

امام جمعه بیرجند از سکوت جهانی در مقابل شکنجه و قتل و عام و نقض حقوق کودکان فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: باید زمینه ایجاد تمدن اسلامی را در جهان فراهم کنیم تا از این طریق آرمان‌ها و ارزش‌های موجود در جهان تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: کودکان فلسطینی و یمنی با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، با تکیه بر ایمان، خیلی خوب و با جرأت در دفاع از حق خود سخن می‌گویند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: سازمان ملل، دادگاه لایحه و شورای امنیت تشکیلاتی برای گمراه کردن بشر از جنایات امریکا و اسرائیل است، لذا تجدیدنظر جهانی برای مدیریت انسانی لازم و واجب است.

عبادی افزود: علی‌رغم فتنه‌های سختی که مستکبران ایجاد می‌کنند اما گذر زمان به نفع اسلام است و هر فتنه و جنایتی که انجام می‌دهند به همراه آن بیداری جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امروز جوانان غربی در اعتراض به ظلمی که به مردم فلسطین می‌شود، در کشورهای خود به پا خاسته‌اند.

قابل ذکر است، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی، بیانیه روز جهانی کودک نیز توسط یکی از اعضای کانون قرائت و پوستر آغاز به کار  «کتابخانه پستی» کانون رونمایی شد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از