حالت تاریک
آسفالت و لکه‌گیری ۶۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان‌جنوبی
از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت ؛

آسفالت و لکه‌گیری ۶۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان‌جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی شش ماه ابتدایی امسال ۶۲۱ کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی با اعتباری معادل ۳۲۰۰ میلیارد ریال لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت : طی شش ماه ابتدایی سال جاری ۶۲۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در راستای ارتقای ایمنی تردد، با اعتباری معادل ۳۲۰۰ میلیارد ریال ، لکه گیری و روکش آسفالت شده است.  

وی افزود: در راستای نگهداری و روکش آسفالت محورهای سطح استان اجرای ۳۶۷ کیلومتر عملیات روکش آسفالت گرم و حفاظتی در محورهای اصلی و شریانی ، ۲۵۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان صورت پذیرفته است.

جلال زاده با اشاره به اینکه راه ها ، به عنوان یک سرمایه ملی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: روکش راه‌ها یکی از مهم‌ترین عملیات نگهداری و تعمیرات راه‌ است که با انجام آن می‌توان به افزایش عمر مفید راه‌ها، بهبود ایمنی آن‌ها و کاهش هزینه‌های نگهداری دست یافت.

وی اضافه کرد: برای نگهداری از این سرمایه ملی ، تلاش شده تا با بهره گیری از امکانات موجود و مدیریت صحیح منابع و به کارگیری روش های نوین نگهداری و کم هزینه بتوان خدمات دهی خوبی به کاربران جاده ای ارائه شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته این اداره کل توانست رتبه اول روکش آسفالت از لحاظ درصد تحقق، اهداف تعیین شده و میزان کیلومتر را درکشور ، از آن خود کند.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جاری نیز با توجه قراردادهای منعقد شده و اعتبارات ابلاغی ، در راستای ارتقای وضعیت رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی اقدامات خوبی صورت می‌پذیرد که امیدواریم موجب رضایت مردم شریف استان قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از