حالت تاریک
مسئول سازمان اردویی سپاه خراسان‌جنوبی عنوان‌کرد:

آغاز اعزام به اردو‌های راهیان‌نور از ابتدای مردادماه

آغاز اعزام به اردو‌های راهیان‌نور از ابتدای مردادماه

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی از آغاز اعزام راهیان نور غرب کشور از ابتدای مردادماه خبر داد.

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کاروان‌های زائران راهیان نور از استان خراسان جنوبی به مقصد یادمان‌های دفاع مقدس در استان‌های کرمانشاه و کردستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران استان به اردو‌های راهیان نور در دو مرحله انجام خواهد شد، گفت: مرحله اول این اردو‌ها از اول تا ۲۰ مردادماه و مرحله دوم هم از ۱۰ شهریور ماه تا اول مهرماه انجام خواهد شد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی افزود: در این اردو، زائران از یادمان‌های مرصاد، پاوه، مریوان، بانه، سیرانبند، بوالحسن، تپه‌های الله اکبر و... بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: اعزام زائران نیز به‌صورت گروهی با اتوبوس، خودرو شخصی و خانوادگی خواهد بود.

محمدی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این اردو‌ها برای ثبت نام حضوری می‌توانند به پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج مراجعه کنند و یا از طریق لینک https: //survey. porsline. ir/s/S٢ckLP١i به‌صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به در پیش‌رو بودن عملیات مرصاد، یادآور شد: عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ در مقابله با هجوم منافقین کوردل در منطقه مرزی غرب کشور به‌وقوع پیوست که با ایستادگی، دلاوری و رشادت رزمندگان اسلام، این عملیات به پیروزی رسید.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از