حالت تاریک
برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور؛

آماده‌سازی ۸دستگاه اتوبوس برای حضور مردم سرایان درتشییع

آماده‌سازی ۸دستگاه اتوبوس برای حضور مردم سرایان درتشییع

مسئول ستاد مردمی گرامیداشت شهدای خدمت شهرستان سرایان از آمادگی ۸ دستگاه اتوبوس برای حضور مردم این شهرستان در مراسم تشیع پیکر مطهر رئیس جمهور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، حجت الاسلام طاهری گفت: باتوجه به درخواست و مطالبات مردم برای شرکت در مراسم تشیع پیکر شهید آیت الله رئیسی، ۸ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس و تعدادی خودروی سواری برای شرکت مردم شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ساعت حرکت ۴/۳۰ صبح روز پنجشنبه سوم خرداد ماه خواهد بود افزود: در مرکز شهرستان ۳ دستگاه، شهرهای آیسک و سه قلعه هر کدام یک دستگاه، روستاهای بخش سه قلعه یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس و روستاهای بخش آیسک نیز ۲ دستگاه آماده خدمت رسانی هستند.

مسئول ستاد مردمی گرامیداشت شهدای خدمت شهرستان اظهار کرد: به همت گروه های جهادی ۴ موکب در مسیرهای خروجی سه قلعه به سمت بیرجند، شهر آیسک، روستاهای دوست آباد و بسطاق پیش بینی شده است که با توزیع شربت، نان، آب و کلوچه از مسافران پذیرایی خواهند کرد.

طاهری از مشارکت بسیج، گروه های جهادی، دستگاه های جهادکشاورزی، عشایری، منابع طبیعی و آبخیزداری، صمت، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و شهرداری ها برای بزرگداشت مقام شهدای خدمت تقدیر و تشکر کرد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر این برنامه ها شورای اسلامی شهرستان و شورای اسلامی شهرها نیز کمک و حمایت کرده اند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از